Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з утримання території міського пляжу в парку ім.І.М.Кожедуба
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2021-08-30-001948-c dee34514b2d34c60add47c839b241e34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90680000-7: Послуги з прибирання пляжів


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: надання послуг з утримання території міського пляжу в парку ім. І.М. Кожедуба.
• ДК 021:2015 - 90680000-7 Послуги з прибирання пляжів.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2021.
Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 135 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 03.09.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 08.09.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 675,00 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку№ 1 до оголошення).
• На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати:
- договір(и), з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі;
- позитивний лист – відгук замовника.
* аналогічним договором вважається договір на надання послуг з утримання території міського пляжу.


Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Надання послуг з утримання території міського пляжу в парку ім.І.М.Кожедуба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 90680000-7 — Послуги з прибирання пляжів
1 послуга
збирання та вивезення сміття з території міського пляжу, в тому числі з урн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 90680000-7 — Послуги з прибирання пляжів
1 послуга
покіс трави навколо території міського пляжу з обох боків тротуарної доріжки та в місцях розташування урн та кабін для роздягання шириною не менше 3-х метрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 90680000-7 — Послуги з прибирання пляжів
1 послуга
збирання та вивезення опалого листя та гілля з тротуарної доріжки навколо території міського пляжу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 90680000-7 — Послуги з прибирання пляжів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2021 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2021 13:31
Додаток №1 Проект договору.docx
30 серпня 2021 13:31
Додаток №2.docx
30 серпня 2021 13:31
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" 125 588,17
UAH з ПДВ
125 588,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2021 12:17
Електронний підпис
07 вересня 2021 12:12
Договірна ціна_0001.pdf
07 вересня 2021 12:12
Установчі документи_0001.pdf
07 вересня 2021 12:12
Аналогічний договір_0001.pdf
07 вересня 2021 12:12
Відгук_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#41042508
Переможець 125 588,17
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 08:15

Документи

08 вересня 2021 08:15
Електронний підпис
08 вересня 2021 08:14
Протокол №757_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 08:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#41042508
125 588,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 08:15
Електронний підпис
08 вересня 2021 08:14
Протокол №757_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:54
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 09:05
Додаток №1_0001.pdf укладений
10 вересня 2021 09:04
Додаток №2_0001.pdf укладений
10 вересня 2021 09:04
Договір №708-б_0001.pdf укладений
10 вересня 2021 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №708-б від 09.09.2021 р. сума Договору зменшена на 5 352грн. 22 коп. та становить120 235 грн. 95 коп. (ПДВ немає).
Номер договору про закупівлю: 708-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 120 235,95
UAH