Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021-2015 (CPV)30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).Робоча станція оператора Call центру, 24
Очікувана вартість
49 600,00 UAH
UA-2021-08-30-000730-b f71fa379ae2f40688c6d948102b02f52
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкодіна Ольга Володимирівна

+380487059139 knpmkl10omr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
Контактна особа: Шкодіна Ольга Володимирівна
+380487059139
knpmkl10omr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Якість товару повинна відповідати чинному законодавству України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 24800UAH без ПДВ
Робоча станція оператора Call центру,24", гарнітура USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

30 серпня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВОН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3003900011
Переможець 45 388,70
UAH
30 серпня 2021 12:35

Документи

30 серпня 2021 12:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 серпня 2021 14:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю без використання електронної системи за за ДК 021-2015 (CPV)30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).Робоча станція оператора Call центру, 24 у зв’язку з технічною помилкою, а саме: невірно вказана ціна договра
Документи:
30 серпня 2021 14:13
Електронний підпис
30 серпня 2021 12:49
Протокол відміни закупівлі