Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів, регенерація картриджів, заміна фотоциліндра та заміна магнітного валу
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2021-08-28-007400-a 7f80c8e79f4641e78aee3a9836f29440
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Аксентійчук

+380660712733 andruxa1212q@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44388619
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Кобилянської Ольги, будинок 3
Контактна особа: Андрій Аксентійчук
+380660712733
andruxa1212q@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка картриджів, регенерація картриджів, заміна фотоциліндра та заміна магнітного валу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Заправка картриджів, регенерація картриджів, заміна фотоциліндра та заміна магнітного валу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, Кобилянської Ольги, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

28 серпня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРІНТ СЕРВІС"
#38289534
Переможець 2 200,00
UAH
28 серпня 2021 15:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:45
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 15:04
5.pdf укладений
28 серпня 2021 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 200,00
UAH