Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цитологічні дослідження – 3 найменування
Очікувана вартість
291 984,00 UAH
UA-2021-08-28-004934-a c089ca3d656745029339cf894663a661
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бабік

+380501362349 roddom1.nikolaev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №1"
Код ЄДРПОУ: 05483138
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, буд. 5
Контактна особа: Ольга Бабік
+380501362349
roddom1.nikolaev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України "Про публічні закупівлі", а саме звіт про результати проведення процедури закупівлі від 04.03.2021 (ID закупівлі UA-2021-02-16-015992-a) та звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.03.2021 (ID закупівлі UA-2021-03-05-003114-c)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 11:29
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Цитологічні дослідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул 2 Екіпажна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 серпня 2021 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 11:25
Протокол переговорів.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-22-000010 ● 179373b64a00414fb65548a8be3d8d4f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2021 13:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.10.2021 № 664

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.10.2021.


Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.10.2021 № 664

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 6 UA-2021-08-28-004934-a 28.08.2021

Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП ММР "Пологовий будинок № 1" здійнено заходи щодо усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу фахівцями Держаудитслужби, шляхом натискання кнопки "завершити процедуру", що раніше не було зроблено у зв'язку з технічними перебоями в інтернет-мережі, відповідний звіт про результати проведення процедури сформовано електронною системою закупівель

2021-10-23 14:58:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення частини другої статті 19 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення частини другої статті 19 Закону.) • усунуто

-

2021-10-25 10:15:03

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#05483316
Переможець 291 984,00
UAH
28 серпня 2021 11:29

Документи

28 серпня 2021 11:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2021 11:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#05483316
291 984,00
UAH
Документи

Документи

28 серпня 2021 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 14:01
Додаткова угода 2 001.jpg зміни до договору
10 грудня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 15:30
Договор.rar укладений
29 вересня 2021 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML