Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали
Очікувана вартість
10 200,00 UAH
UA-2021-08-28-002236-c 80e45d70c97046eaaf0f115199313555
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РСЦ ЖИТОМИР

380674108983
380677655975
rsczt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: РСЦ ЖИТОМИР
380674108983, 380677655975
rsczt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 10 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21.4 метри квадратні
Натяжна стеля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
24.2 метри
Плінтус для підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
85 метри квадратні
Склосітка штукатурна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за отриманий Товар здійснюються у безготівковій формі, у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний в реквізитах цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі (видаткової накладної). 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Товару за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів банківською установою на поточний рахунок Продавця. 4.3. Оплату за отриманий Товар Покупець здійснює після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця коштів на цілі визначені цим Договором. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2021 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 14:19
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
28 серпня 2021 14:18
ОГОЛОШЕННЯ.docx
28 серпня 2021 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 14:19
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
28 серпня 2021 14:16
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
28 серпня 2021 14:18
ОГОЛОШЕННЯ.docx
28 серпня 2021 14:16
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо уточнити щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 30 серпня 2021 11:04
Доброго дня, шановний замовнику! Для формування оптимальної ціни для подання пропозиції уточнити деякі питання стосовно приміщення, де планується влаштувати натяжну стелю, а саме: розміри приміщення (довжина, ширина), кількість кутів в приміщенні, кількість труб, вентиляцій у стелі, колір полотна, що необхідно встановити (білий, кольоровий тощо), фактура полотна (матова, глянцева тощо). Під "натяжною стелею" Замовник передбачає тільки плівку ПВХ для натяжної стелі? По склосітці штукатурній просимо зазначити цільність та розмір комірки, яка необхідна. По плінтусу просимо зазначити необхідний колір, розмір, матеріал виготовлення, повинен бути в плінтусі кабельний канал чи ні. Дякуємо зааздалегідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій