Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "92510000-9 Послуги бібліотек і архівів (Послуги з архівації документів)"
Очікувана вартість
22 440,00 UAH
UA-2021-08-27-016246-a b46578d0d146473b9ceb0ccffeddab10
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Волкова

+380563758054
+380671957382
volkova_oh@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Оксана Волкова
+380563758054, +380671957382
volkova_oh@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92510000-9: Послуги бібліотек і архівів


Відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з архівації документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2021  —  04 листопада 2021
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 50% від ціни Договору не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином після набуття чинності Договору. Остаточний розрахунок у розмірі 50% від ціни Договору Замовник здійснює не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Виконавця рахунку, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Акту наданих послуг затверджених печаткою та документів (акт, опис) погоджених Протоколом засідання Експертно - перевірною комісією (ЕПК) Державного архіву. Аванс 20 Банківські 100

Тендерна документація

27 серпня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛЕНЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ЯКОВИЧ
#1851516278
Переможець 22 440,00
UAH
27 серпня 2021 17:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 17:16
27.08.21 Звіт про укладений договір Біленький О.Я ФОП.pdf укладений
27 серпня 2021 17:14