Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20991240 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Гаванна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Цикаловська +380638075996 med.catastrophe.prozoro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 2 225 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2021 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2021 14:04 |
ТД сумки укладки скорой помощи.PDF | |
27 серпня 2021 14:04 |
+Проєкт Договору Додаток 5.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000040 ● 7802fc294879424c93f0b2b6638670c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 Одеса № 575
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 575
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2021-08-27-011501-a 27.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 14:03:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Як Замовник може пояснити той факт, що тендерна документація у межах цієї процедури закупівлі затверджена рішенням саме тендерного комітету Замовника, а у подальшому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «КОНОВАЛЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА» та щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА» приймається вже уповноваженою особою? Надати відповідні підтверджуючі документи.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА» у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції не надано Висновок (звіт) санітарно-епідеміологічної експертизи товару?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА» у той час, коли учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам надано Паспорт виробу на укладку медичну бригад екстреної та невідкладної медичної допомоги:
3.1. в якому відсутня інформація щодо матеріалу, з якого виготовляється товар, щодо кількості місць для ампул та флаконів, щодо номінального навантаження, щодо комплектування товару універсальною системою екстреного освітлення та її технічних характеристик, чим не підтверджено відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника;
3.2. на першому аркуші якого зазначено про ТУ У 21.2-3141505782-001:2021, проте згідно з інформацією офіційного вебпорталу державного підприємства «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» у базі даних «Технічні умови України» http://csm.kiev.ua/tu/ за пошуком відсутня будь-яка інформація щодо зазначеного ТУ;
3.3. на першому аркуші якого зазначено логотип «ПАРАМЕДИК» та сайт paramedic.ua, але виробником зазначеного товару на сторінці 9 вказано ФОП Драпей Ілона Ігорівна, однак жодного підтвердження щодо права на використання торгівельної марки (логотипу) або приналежності ФОП Драпей Ілона Ігорівна до групи компаній «ПАРАМЕДИК» не надано у складі тендерної пропозиції?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА» у той час, коли учасником у наданих у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам документах (довідка від 03.09.2021 № 1002 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ», Паспорт виробу) не вказано марки та моделі запропонованого товару, що не відповідає вимогам Замовника?
5. Чи є прийнятним для Замовника, що учасником ФОП «ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА» як виробником запропонованого товару (за інформацією учасника) у складі тендерної пропозиції не надано інформації щодо наявності персоналу та матеріально-технічної бази, яка б підтверджувала можливість виробництва запропонованого товару?
6. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-28 17:22:59
На Ваш запит межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2021 Одеса № 575
Відповідь на запит завантажена окремим файлом
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-19 16:24:44
Заперечення до Висновку Південного офісу Держаудитслужби України від 05.10.2021
Заперечення до Висновку Південного офісу Держаудитслужби України від 05.10.2021
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 11:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОНОВАЛЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА" |
2 125 000,00
UAH
|
2 125 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА" |
2 225 000,00
UAH
|
2 225 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОНОВАЛЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА" #2343013882 |
Відхилено |
2 125 000,00
UAH
|
15 вересня 2021 16:05
|
ФОП "ДРАПЕЙ ІЛОНА ІГОРІВНА" #3141505782 |
Переможець |
2 225 000,00
UAH
|
15 вересня 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 12:43
|
Накладна 3091 (Укладна медична).pdf | укладений |
22 жовтня 2021 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 17:20
|
договор 7720.PDF | укладений |
28 вересня 2021 17:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Медична укладка бригад екстреної та невідкладної медичної допомоги | 250 | штуки |
8 900,00
UAH
|