Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка web-ресурсу що містить карту міста з розміщеними на ній тимчасовими спорудами та об’єктами зовнішньої реклами
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2021-08-27-004749-c ab47c382e07a4a92835e7d9dd941e3a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобозєв Олександр Володимирович

+380680730021 tender.kpda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21927416
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, просп. Пушкіна буд. 55
Контактна особа: Кобозєв Олександр Володимирович
+380680730021
tender.kpda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2021 14:10
Очікувана вартість: 199 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38220000-3: Геологорозвідувальна апаратура


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка web-ресурсу що містить карту міста з розміщеними на ній тимчасовими спорудами та об’єктами зовнішньої реклами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Пушкіна, б. 55, 9 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38221000-0 — Географічні інформаційні системи (ГІС або аналогічні системи)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З дня підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги оголошення про закупівлю
Дата подання: 31 серпня 2021 17:01
Дата відповіді: 01 вересня 2021 13:18
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено Умови закупівлі, а саме місцезнаходження виконавця: можливість прибути до Замовника протягом години з моменту виклику! Просимо уточнити з чим повязана необхідність такої вимоги? оскільки така вимога в оголошенні призводить до наявності вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників! Просимо внести відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідність такої вимоги пов'язана з потребою у цілодобовій, безперервній роботі розробляємого web - ресурсу, та швидкому відновленню роботи системи у разі ії відмови.
Додаток 2 до оголошення
Дата подання: 31 серпня 2021 17:10
Дата відповіді: 01 вересня 2021 13:21
Просимо надати уточнення виходячи з наступного: Додатком 2 до оголошення проведення допорогової закупівлі яким визначено «Умови надання послуги: протягом 5 (п`яти) робочих днів з дня підписання договору. Послуга надається за адресою: м. Дніпро, пр. Пушкіна буд. 55, 9 поверх. Тобто мається на увазі, що учасник має приступити до виконання робіт на протязі 5 (пяти) робочих днів? якщо ні, то чи можливо коригувати умови надання послуги? і чи не призведе це до порушення вимог тендерної документації? оскільки учасник не може відступати від форми пропозиції визначеної в Додатку 2 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Додаток 2 до оголошення було змінено. Строки та умови виконання робіт зазначено у Додатоку 4 - Проект договору.
Додаток 4 до оголошення
Дата подання: 31 серпня 2021 17:12
Дата відповіді: 01 вересня 2021 13:21
Шановний Замовник! Просимо надати уточнення з урахуванням слідуючого: Додатком 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі визначено документи на підтвердження відповідності продукції Учасника умовам закупівлі, пункт 3 цього Додатку передбачено, що Учасник має надати проект Договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору», підписом із ПІБ уповноваженої особи на кожній сторінці договору, однак проект Договору (Додаток 4) не прикріплений на площадці прозоро в якості тендерної документації. Крім того Додатком 5 до оголошення про проведення допорогової закупівлі викладено лист-згоду з проектом договору, однак сам проект договору не надано, а тому просимо викласти проект Договору (Додаток 4) на площадку prozorro для ознайомлення та його погодження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам, за вашу пильність. Через технічний збій проект договору не було долучено до тендерної документації разом з іншими документами. Наразі ця помилка виправлена і Додаток 4 - Проект договору завантажено до системи.
Вимоги до оголошення про закупівлю
Дата подання: 01 вересня 2021 18:00
Шановний Замовник! Просимо видалити вимогу в тендерній документації, щодо необхідності під час періоду супроводження, у разі виклику прибути Виконавцю до Замовника протягом 1 години з моменту виклику, оскільки дана вимога обмежує конкуренцію та є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, що знаходяться за межами міста чи області Замовника. Крім того, передбачено накладення штрафу у розмірі 1% від загальної вартості договору за кожен випадок порушення пункту 6.6. розділу 6 проекту Договору, що викладений в Додатку 4 до Оголошення. Визначені часові рамки в 1 час є необґрунтованими враховуючи, що надання послуги з розробки web-ресурсу може здійснюватися безперервно та цілодобово – віддалено, в тому числі можливе віддалене відновлення системи у разі її відмови. Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 вересня 2021 15:43
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю відповісти на наявні запитання/вимоги.
Документи:
02 вересня 2021 15:43
Електронний підпис
02 вересня 2021 15:15
Протокол