Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту – влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на вул. М. Шептицького – вул. Оболоня – вул. Білогірська в м.Тернополі
Очікувана вартість
141 564,00 UAH
UA-2021-08-27-001656-b ccaa2e1a63924caf942c9c8c9895b340
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 14:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 14:34
Очікувана вартість: 141 564,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту – влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на вул. М. Шептицького – вул. Оболоня – вул. Білогірська в м.Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. М. Шептицького – вул. Оболоня – вул. Білогірська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу у тому числі на 2023р. по об'єкту: "Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту – влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на вул. М. Шептицького – вул. Оболоня – вул. Білогірська в м.Тернополі" Аванс 60 Робочі 30
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу у тому числі на 2023р. по об'єкту: "Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту – влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на вул. М. Шептицького – вул. Оболоня – вул. Білогірська в м.Тернополі" Пiсляоплата 60 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради 141 500,00
UAH з ПДВ
141 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2021 12:43
Електронний підпис
06 вересня 2021 12:42
Сертифікати.pdf
06 вересня 2021 12:42
Листи відгуки.pdf
06 вересня 2021 12:42
Листи і довідки.pdf
06 вересня 2021 12:42
Свідоцтва.pdf
06 вересня 2021 12:42
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради
#21156999
Переможець 141 500,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 15:06

Документи

08 вересня 2021 15:06
Електронний підпис
08 вересня 2021 14:52
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради
#21156999
141 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 15:06
Електронний підпис
08 вересня 2021 14:52
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2022 11:59
Додаток 7.pdf укладений
10 травня 2022 11:53
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 09:06
Додаток 6.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:30
Додаток 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 09:21
Додаток 4.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 14:55
Додаток 3.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 14:53
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 12:29
Договір.pdf укладений
20 вересня 2021 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.6.2. договору №885 від 20.09.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1. вказаного Договору і викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 885
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.6.2. договору №885 від 20.09.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1. вказаного Договору і викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 885
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.6.2. договору №885 від 20.09.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1. вказаного Договору і викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 885
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись чинним законодавством та п.6.2. договору №885 від 20.09.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1. вказаного Договору і викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 885
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 30 957,40
UAH (в тому числі ПДВ 5 159,57 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін