Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
34 150,00 UAH
UA-2021-08-27-000592-c b7e95c60b72149419dc63a0088ca3956
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масленников Вадим

380669273060 dflbv1974@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38435613
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Тобілевича, будинок 24
Контактна особа: Масленников Вадим
380669273060
dflbv1974@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2021 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 16:30
Очікувана вартість: 34 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
385 Одиниця
Послуги із заправки та відновлення картриджів (один раз на 3-4 заправки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вув. Тобілевича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
67 Одиниця
Послуги із обслуговування та ремонту картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вув. Тобілевича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2021 09:41
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПУЛЬСАР МК" 32 520,00
UAH з ПДВ
32 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2021 11:09
Електронний підпис
07 вересня 2021 11:08
Відомості про учасника.jpg
07 вересня 2021 11:08
Пропозиція.jpg
07 вересня 2021 11:08
Гарантії на послуги.jpg
07 вересня 2021 11:08
Витяг.pdf
07 вересня 2021 11:08
Довідка з банку.jpg
07 вересня 2021 11:08
Статут.pdf
07 вересня 2021 11:08
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПУЛЬСАР МК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПУЛЬСАР МК"
#37623925
Переможець 32 520,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 16:07

Документи

08 вересня 2021 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПУЛЬСАР МК"
#37623925
32 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 14:06
№2.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:42
1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 13:44
Договір 354.pdf укладений
15 вересня 2021 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість додаткової угоди № 2 складає 6500,00 грн.., що не перевищує 20% від вартості Договору.
Номер договору про закупівлю: 354
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 32 520,00
UAH