Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації та проведення державної експертизи кошторисної частини проекту по об’єкту: «Реконструкція площі Соборна, м. Слов'янськ , Донецька область" (коригування)
Очікувана вартість
49 386,82 UAH
UA-2021-08-26-019472-a 930d86cc4f6f4ab5b414b52e643520ed
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Коригування проектно-кошторисної документації та проведення державної експертизи кошторисної частини проекту по об’єкту: «Реконструкція площі Соборна, м. Слов'янськ , Донецька область" (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно-кошторисної документації та проведення державної експертизи кошторисної частини проекту по об’єкту: «Реконструкція площі Соборна, м. Слов'янськ , Донецька область" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м Слов’янськ, площа Соборна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки із Підрядником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Виконавця» . Остаточний розрахунок здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 15 банківських днів після підписання акту «Замовником». Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

26 серпня 2021 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АРКОН"
#40833722
Переможець 49 386,82
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 18:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 09:04
ДУ№3 до договору 63.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 13:46
Договір 63.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 14:39
ДУ №1 від 03.09.21.PDF зміни до договору
03 вересня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 18:44
Договір 63 від 25.08.2021.PDF укладений
26 серпня 2021 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти додаток № 1 до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-208/ПКД/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 21-208/ПКД/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти розділ X договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-208/ПКД/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 386,82
UAH (в тому числі ПДВ 8 231,13 UAH)