Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СPV): 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (послуга з санітарно-гігієнічного дослідження факторів виробничого середовища та трудового процесу для атестації робочих місць(71317200-5-послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки))
Очікувана вартість
16 546,56 UAH
UA-2021-08-26-013884-a 765e070d66644bb19aff94e16f1630f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612247968 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://inter4.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612247968
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 16546.56UAH з ПДВ
послуга з санітарно-гігієнічного дослідження факторів виробничого середовища та трудового процесу для атестації робочих місць(71317200-5-послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після підписання акту надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

26 серпня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#23794860
Переможець 16 546,56
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 15:05

Документи

26 серпня 2021 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:37
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 15:13
договір укладений
26 серпня 2021 15:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуга з санітарно-гігієнічного дослідження факторів виробничого середовища та трудового процесу для атестації робочих місць(71317200-5-послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки) 1 послуга 16 546,56
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 546,56
UAH (в тому числі ПДВ 2 757,46 UAH)