Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт залізобетонного мосту через річку Колонтаївка по вулиці Банківській в м. Слов’янськ, Донецька область (коригування)
Очікувана вартість
69 477,94 UAH
UA-2021-08-26-010711-a fedf67dfe02d4310a6007b538f232baf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт залізобетонного мосту через річку Колонтаївка по вулиці Банківській в м. Слов’янськ, Донецька область (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт залізобетонного мосту через річку Колонтаївка по вулиці Банківській в м. Слов’янськ, Донецька область (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , Банківська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки із Підрядником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Виконавця» . Остаточний розрахунок здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 15 банківських днів після підписання акту «Замовником». Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 серпня 2021 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"
#39775888
Переможець 69 477,94
UAH з ПДВ
26 серпня 2021 12:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:10
ДУ №2 к Договору №62.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 10:31
ДУ №1 к Договору 62.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 12:55
Договір 62.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 12:59
Договір 62 від 25.08.21.PDF укладений
26 серпня 2021 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти розділ 10 місце знаходженння та ревізити сторін у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти додаток №2 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 477,94
UAH (в тому числі ПДВ 11 579,65 UAH)