Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33196000-0 Аптечки першої медичної допомоги)
Очікувана вартість
16 375,00 UAH
UA-2021-08-26-007877-a b0117ecae078491abcae7e5d5ed23b95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Мичковський

+380508057645 prokurtel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "ДОНЕЦЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
Код ЄДРПОУ: 01990080
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Нікопольський, 60
Контактна особа: Ігор Мичковський
+380508057645
prokurtel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2021 12:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2021 12:07
Очікувана вартість: 16 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Аптечки першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Донецька область, м.Маріуполь, , вул.Гагаріна 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2021 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2021 10:11
ТД _ 2021 (аптечки).docx
30 серпня 2021 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2021 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2021 10:11
ТД _ 2021 (аптечки).docx
26 серпня 2021 11:09
ТД _ 2021 (аптечки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до документів
Дата подання: 28 серпня 2021 12:55
Дата відповіді: 30 серпня 2021 10:06
Шановний Замовник! Відповідно до вимог Технічного регламенту №753 (п.28) затвердженого Постановоу КМУ від 02.10.2013 року Аптечка відноситься до Процедурних наборів, та проходить Особливі процедури, а саме процедуру "самодекларування": То ж, для підтвердження відповідності Аптечок вимогам законодавста виробник надає Декларацію про відповідність, яка має бути зареєстрована в «Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг». Яку Замовник справедливо вимагає надати (п.1, «Загальні вимоги», Додаток 2). Питання до п.2. «Загальні вимоги», Додаток 2: чи потрібно надавати гарантійний лист, якщо Учасник є виробником? Пропонуємо також, вилучити вимоги у п.п. 3 і 4, «Загальні вимоги»,Додаток 2, бо не зрозуміло, що це за «офіційний друкований документ», і на які каталоги і проспекти має посилатись Учасник-виробник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Для підтвердження відповідності Аптечок вимогам законодавста виробник надає Декларацію про відповідність, яка має бути зареєстрована в «Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг», про що зазначено в п.1, «Загальні вимоги», Додаток 2. Відповідно до п.2. «Загальні вимоги», Додаток 2: необхідно надати гарантійний лист товару, якщо навіть Учасник є виробником. Розглянувши Ваші пропозиції, п.п. 3 і 4, «Загальні вимоги»,Додаток 2 у тендерній документації виключені.
Уточнення
Дата подання: 31 серпня 2021 13:41
Дата відповіді: 01 вересня 2021 11:58
Шановний Заявник, просимо вас надати роз`яснення щодо наступних питань. 1. В числі документів, що подаються в складі тендерної пропозиції, зазначається Довіреність про право підпису (Пункт 7.9 Оголошення про проведення закупівлі). Про яку саме довіреність йдеться, якщо тендерну пропозицію, всі супутні документи та майбутній Договір підписує одна і та ж особа – керівник підприємства? 2. Що має бути заповнено в пункті 11.4 Проекту договору, якщо Постачальник не передбачає особливих випадків, вказаних у цьому пункті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довіреність видається у випадку коли право підпису передається особі, яка не зазначена у статуті підприємства, тобто виконуючий обов'язки. або заступник директора підприємства. В проекті договору п.11,4 заповнюються випадки щодо змін у договорі, які зазначені у ст.41 п.5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Уточнення
Дата подання: 01 вересня 2021 09:58
Шановний Замовник! Вдячні Вам за відповідь на запитання від 28-08-2021 щодо видалення пунктів 3 та 4 з таблиці «Загальні вимоги» у Додатку 2. Звертаємо Вашу увагу, що у таблиці «Перелік вкладень» Додатку 2, у колонці «Відповідність» залишився пункт про обов’язкове посилання на сторінку з технічної документації виробника. Просимо видалити цю вимогу у зв’язку з відсутністю таких пунктів у «Загальних вимогах».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 12 652,75
UAH з ПДВ
12 652,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2021 17:15
Електронний підпис
03 вересня 2021 17:15
_Витяг_ЄДР 16.08.2021_копія.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Паспорт дир._завір.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Сертифікат-172-20_СУЯ.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Цінова_пропозиція_702.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Сертифiкат.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Статут_ФМА_2020.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Витяг_ПДВ_ 10.06.2021_копія.pdf
03 вересня 2021 17:15
_Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 12 652,75
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 13:55

Документи

06 вересня 2021 13:55
Електронний підпис
06 вересня 2021 13:54
Протокол 29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
12 652,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2021 13:55
Електронний підпис
06 вересня 2021 13:54
Протокол 29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 12:04
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 11:15
Договір № 201.PDF укладений
09 вересня 2021 11:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 вересня 2021 13:53
12 652,75 UAH UA698201720344200004000046962
КЗОЗ "ДОБСМЕ"
UA393348510000000026002138844
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 652,75
UAH (в тому числі ПДВ 827,75 UAH)