Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації звалищ безхазяйних відходів на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-08-26-002993-b 86e4a5579f0c47519c4ed2e3731ebf3b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Крістіна

380567781652 adm44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65
Контактна особа: Анастасія Крістіна
380567781652
adm44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2021 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2021 00:01
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник у складі своєї пропозиції надає забезпечення пропозиції відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», у розмірі 3 % очікуваної вартості закупівлі – 5970,00 грн. у вигляді гарантії на паперовому носії (підписується уповноваженою особою гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) чи в електронній формі (підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи гаранта). Форма забезпечення пропозиції має відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5970 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90500000-2: Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ліквідації звалищ безхазяйних відходів на території Центрального та Чечелівського районів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Центральний та Чечелівський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90500000-2 — Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів надання послуг (виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник у складі своєї пропозиції надає забезпечення пропозиції відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», у розмірі 3 % очікуваної вартості закупівлі – 5970,00 грн. у вигляді гарантії на паперовому носії (підписується уповноваженою особою гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) чи в електронній формі (підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи гаранта). Форма забезпечення пропозиції має відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».

Сума забезпечення: 5970 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Гарантія на паперовому носії (підписується уповноваженою особою гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) чи в електронній формі (підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи гаранта)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2021 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД" 194 001,93
UAH з ПДВ
194 001,93
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 вересня 2021 11:54
Електронний підпис
02 вересня 2021 11:52
3.Сканкопії документів.pdf
02 вересня 2021 11:52
Dovirenist_Nazarenko.pdf.p7s
02 вересня 2021 11:52
Bank_licenzia.pdf
02 вересня 2021 11:52
Nakaz.pdf.p7s
02 вересня 2021 11:52
2.Довідки.pdf
02 вересня 2021 11:52
204096_Г_3361_5 970 00 гарантия.pdf.p7s
02 вересня 2021 11:52
Dovirenist_Nazarenko.pdf
02 вересня 2021 11:52
Nakaz.pdf (1).p7s
02 вересня 2021 11:52
Nakaz.pdf
02 вересня 2021 11:52
Bank_licenzia.pdf.p7s
02 вересня 2021 11:52
Bank_licenzia.pdf (1).p7s
02 вересня 2021 11:52
204096_Г_3361_5 970 00 гарантия.pdf
02 вересня 2021 11:52
Dovirenist_Nazarenko.pdf (1).p7s
02 вересня 2021 11:52
5.Накази на працівників.pdf
02 вересня 2021 11:52
документи щодо гарантії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД"
#43287015
Переможець 194 001,93
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 16:46

Документи

06 вересня 2021 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД"
#43287015
194 001,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2021 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:15
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 11:00
Додаткова угода № 1 до Договору № 1 від 15.09.2021.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 11:00
Договір № 1 від 15.09.2021.pdf укладений
20 вересня 2021 10:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 жовтня 2021 11:06
150 000,64 UAH UA278201720344250002000151210
Центральна адміністрація ДМР
UA763808160000026002001204096
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД"
Оплачений
04 листопада 2021 10:39
44 001,29 UAH UA278201720344250002000151210
Центральна адміністрація ДМР
UA763808160000026002001204096
ТОВ "ПАРТНЕР ПРОД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти пункт 11.3. Розділу ХІ. Договору в наступній редакції: « 11.3. Невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1, Додаток № 2.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 194 001,93
UAH (в тому числі ПДВ 32 333,65 UAH)