Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

робота: «Будівництво спортивного майданчику по вул. Верховинська, 18 в с. Лопухів, Тячівського району, Закарпатської області»
Очікувана вартість
732 282,00 UAH
UA-2021-08-25-013307-a ec327e56f5344cd0977c4d5bdceca492
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Фабрицій

+380955044898 fabri007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Усть-Чорнянська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04349805
Вебсайт: https://ust-karpat.gov.ua
Місцезнаходження: 90520, Україна , Закарпатська обл., смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 233
Контактна особа: Сергій Фабрицій
+380955044898
fabri007@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 732 282,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків(відповідальності) об'єкту- СС1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212140-9 — Встановлення об’єктів дозвілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2021 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 18:39
Оголошення_Усть-Чорнянська_селищна_рада.docx
25 серпня 2021 18:39
договiр.docx
25 серпня 2021 18:39
Додаток 1 технічне завданн .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕРА" 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2021 09:47
Електронний підпис
06 вересня 2021 09:45
01 Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2021 09:45
13 Ліцензія Інтера.pdf
06 вересня 2021 09:45
12 Виписка, витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2021 09:45
02 Технічне завдання.pdf
06 вересня 2021 09:45
06 Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2021 09:45
08 Розрахунки.pdf
06 вересня 2021 09:45
07 Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2021 09:45
11 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕРА"
#36170210
Переможець 720 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 10:08

Документи

08 вересня 2021 10:08
Електронний підпис
07 вересня 2021 15:01
протокол25.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕРА"
#36170210
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 10:08
Електронний підпис
07 вересня 2021 15:01
протокол25.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 15:22
Додаткова угода 1.pdf.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:10
Дод.угода 3 до дог.22.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 10:16
Додаткова угода №1 до договору №22.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 12:14
Договір №22 від28.09.2021.pdf укладений
28 вересня 2021 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 3 « Ціна договору» доповнити в пункті 3.1 (сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування) наступного змісту: «Обсяг фінансування на 2021 рік становить 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ-8333,33 коп.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML