Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування, "Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту модернізацію зовнішнього освітлення шляхом реконструкції в м. Слов’янськ Донецької області"
Очікувана вартість
527 485,20 UAH
UA-2021-08-25-012242-a ed7cb8ffaf7e4ac598e21c8933c6b0dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2021 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2021 23:00
Очікувана вартість: 527 485,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування, "Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту модернізацію зовнішнього освітлення шляхом реконструкції в м. Слов’янськ Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Слов'янськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Замовник» здійснює розрахунки із «Підрядником» шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Підрядником» у відповідності до п.3.1. Договору. Остаточний розрахунок здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт з позитивним експертним звітом протягом 7 банківських днів після підписання акту «Замовником». Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:17
Оголошення ПКД освещение.docx
25 серпня 2021 17:17
Оголошення ПКД освещение.docx
25 серпня 2021 17:15
Договор Додаток 3.doc
25 серпня 2021 17:15
Додаток 2 ТЗ.doc
25 серпня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 17:17
Оголошення ПКД освещение.docx
25 серпня 2021 17:15
Оголошення ПКД освещение.docx
25 серпня 2021 17:17
Оголошення ПКД освещение.docx
25 серпня 2021 17:15
Оголошення ПКД освещение.docx
25 серпня 2021 17:15
Договор Додаток 3.doc
25 серпня 2021 17:15
Додаток 2 ТЗ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК" 525 000,00
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2021 09:30
Електронний підпис
03 вересня 2021 09:30
8_Досвід.pdf
03 вересня 2021 09:30
2.1_Виписка з ЄДР.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
2.1_Виписка з ЄДР.pdf
03 вересня 2021 09:30
12.1_Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2021 09:30
11.2_ГІП.pdf
03 вересня 2021 09:30
3_Витяг платника ПДВ.pdf
03 вересня 2021 09:30
11.1_Працівники.pdf
03 вересня 2021 09:30
10_МТБ.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
10_МТБ.pdf
03 вересня 2021 09:30
7_Довідка прокуратура.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
7_Довідка прокуратура.pdf
03 вересня 2021 09:30
1_Опис+Статут.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
1_Опис+Статут.pdf
03 вересня 2021 09:30
11.2_ГІП.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
2.2_Витяг ЄДР.pdf
03 вересня 2021 09:30
8_Досвід.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
2.2_Витяг ЄДР.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
11.1_Працівники.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
3_Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
03 вересня 2021 09:30
12.1_Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК"
#38482726
Переможець 525 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2021 11:28

Документи

07 вересня 2021 11:28
Електронний підпис
07 вересня 2021 11:27
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2021 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК"
#38482726
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2021 11:28
Електронний підпис
07 вересня 2021 11:27
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 20:12
ДУ 4 до Договору №69.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 20:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 19:23
ДУ 3 до договору 69 від 10.09.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 19:22
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 09:09
ДУ №2 від 02.12.21 к Договору 69.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 12:40
Договір 69.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 13:24
ДУ №1 до договору 69 від 10.09.2021.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 09:48
Договор 69 від 10.09.21.pdf укладений
10 вересня 2021 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти р.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.2.3, п.3.1,п.8.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 2.3,п.3.1 та п.8.1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.2.3, п.3.1 та п.8.1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML