Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти картонні (для торгівлі)
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2021-08-25-012181-a 930f0e1f70ab4f308583c3da1d82ad2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анісіфорова Світлана Анатоліївна

380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана Анатоліївна
380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2021 15:09
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 7 цієї конкурсної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю та відповідно до умов, наведених у проекті договору, який наведений у Додатку 3 цієї конкурсної документації. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять) відсотків ціни Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 3 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. АТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (п. 8 ч. 2 ст. 2 Закону). Відповідно до а. 2 ч. 6 ст. 2, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів, а інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж на тих же умовах, що й замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, АТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом АТ «Укрпошта» від 17.04.2020 № 413 затверджено Порядок проведення конкурсу на закупівлю товарів, робіт і послуг, відповідно до якого дія порядку поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним Порядком, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція АТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, АТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500000 шт.
Конверт картонний (350х250 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 7 цієї конкурсної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю та відповідно до умов, наведених у проекті договору, який наведений у Додатку 3 цієї конкурсної документації. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять) відсотків ціни Договору.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Постачання
Дата подання: 28 серпня 2021 11:06
Дата відповіді: 28 серпня 2021 14:00
Добрий день, прохання уточнити, яку кількість продукції планується замовити в першій партії, та в якому місяці буде це замовлення (вересень, жовтень)? Дякую....
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо, що в першій партії планується замовити 200 000 штук конвертів картонних. Замовлення буде надіслано Постачальнику одразу після укладання договору (орієнтовно перша половина вересня). Місце і строк поставки товару: м. Київ, вул. Георгія Кірпи, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати Заявки Покупця. Запрошуємо до участі в закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НОВАПРИНТ" 5 100 000,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФОРМУЛА КОЛЬОРУ" 5 400 000,00
UAH з ПДВ
5 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 серпня 2021 15:58
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:55
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

31 серпня 2021 16:35
Електронний підпис
31 серпня 2021 16:32
Аналогічні договора.pdf
31 серпня 2021 16:32
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВАПРИНТ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ФОРМУЛА КОЛЬОРУ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВАПРИНТ"
#39995405
Переможець 5 100 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 23:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 23:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВАПРИНТ"
#39995405
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 23:39
NOVAPRYNT.zip укладений
20 вересня 2021 23:38