Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., ХАРКІВ, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Смирнова Дар'я Андріївна +380577029457 kkt_cemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 12 907 307,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 536,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником встановлюється вимога щодо надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана в електронній формі банком або іншою фінансовою установою, або страховою організацією. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги). Гарантія повинна відповідати обов’язковим вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги). У випадку, якщо підписантом гарантії не є кеpiвник гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтвердженні відповідним електронним документом гаранта (дорученням/довіреністю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 64500,00 грн.(Шістдесят чотири тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та/або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником у відповідності до статті 31 Закону |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 64500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата Замовником, за наявності фінансування, згідно з Постановою КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу), в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Ф № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Ф № КБ-3) протягом п'яти робочих днів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 16:16 |
Проєкт договору.doc | |
25 серпня 2021 16:16 |
ТД Головний корпус.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-24-000006 ● 67e2ef1c260f4d83a8f0a8a34683d573
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2021 16:47 |
НАКАЗ
24.09.2021 415
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 24.09.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.09.2021 № 415
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу Замовник
10 UA-2021-08-25-010543-a 25.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі - Замовник) надає аргументовані заперечення щодо висновку органу державного фінансового контролю UA-M-2021-09-24-000006 про результати моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт громадського будинку літ. «Б-1» Головного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» за адресою: Харківський район, смт. Покотилівка, вул.Сковороди, 2 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Моніторингом за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Зазначаємо, що процедура закупівлі Замовником проводиться з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, та з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель в цілому. В частині встановленого, органом державного фінансового контролю, порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону вважаємо за потрібне зазначити наступне. Відповідно до частини першої та частини другої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовником на виконання статті 16 Закону підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації було встановлено такий кваліфікаціний критерій як - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено, що на підтвердження в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання робіт, які є предметом закупівлі учасник надає: - довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - оборотно - сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. На підтвердження такого кваліфікаційного критерію Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій було надано: - довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, - оборотно - сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. Тобто у складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 01.09.2021 року № 2/7, яка окрім іншого також надає інформацію щодо наявності в Учасника шліфувальної машини Sparky M 750 HD в кількості 2 шт., та оборотно – сальдова відомость, яка підтверджує наявність в Учасника шліфувальних машин Sparky M 750 HD в грошовому вимірюванні. Слід зазначити, що документація не містить вимог щодо необхідності документального підтвердження всього переліку обладання зазначеного у довідці про наявність обладання, матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 01.09.2021 №2/7. Таким чином, учасником процедури закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ» 07.09.2021р. через авторизований електронний майданчик в електронну систему закупівель Prozorro були завантажені всі необхідні документи, що документально підтверджують інформацію про відповідність такому кваліфікаційному критерію, як - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установленого статтею 16 Закону у спосіб, зазначений в тендерній документації Замовника. Також Замовником на виконання статті 16 Закону підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації було встановлено такий кваліфікаціний критерій, як - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підпідпунктом 1.2.4. підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження в учасника процедури закупівлі наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає: - сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», копії посвідчень про перевірку знань з електробезпеки в електроустановках з напругою до та вище 1000 В. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ» надані сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба, що вимагалось підпідпунктом 1.2.4 підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, а також надані копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та копії посвідчень про перевірку знань з електробезпеки в електроустановках з напругою до та вище 1000 В на тих працівників, які їх мають, а саме посвідчення №126-04-2021, видане Рарог Юрію Миколайовичу, директору ТОВ «Компанія Стройстиль». Тендерною документацією не вимагалось обов’язкове надання копій посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» та копії посвідчень про перевірку знань з електробезпеки в електроустановках з напругою до та вище 1000 В на якихось конкретних працівників (осіб) Учасника. Таким чином, учасником процедури закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ» 07.09.2021р. через авторизований електронний майданчик в електронну систему закупівель Prozorro були завантажені всі необхідні документи, що документально підтверджують інформацію про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію як - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установленого статтею 16 Закону у спосіб, зазначений в тендерній документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, у Замовника, з урахуванням положень статті 16, пункту 2 частини 2 статті 22, абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, були відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця процедури закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ», а отже відсутні підстави для відміни закупівлі відповідно до статті 32. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником керуючись ч.8 статті 8 Закону, надано аргументовані заперечення.
2021-10-05 16:58:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | висновок оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/520/23767/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2021 |
Документи:
01 листопада 2021 12:03
|
Електронний підпис |
01 листопада 2021 12:03
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2021 16:59
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ" |
12 580 408,63
UAH з ПДВ
|
12 451 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" |
12 708 004,80
UAH з ПДВ
|
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ" #37875207 |
Переможець |
12 451 200,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 14:24
|
ду№1 до дог 28-ВТ-2021 від 04.10.2021.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 16:54
|
Договір 28ВТ2021.pdf | укладений |
06 жовтня 2021 16:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт громадського будинку літ. «Б-1» Головного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» за адресою: Харківський район, смт. Покотилівка, вул.Сковороди, 2 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) | 1 | роботи |
12 451 200,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись п. 13.2.4 Договору №28-ВТ-2021 від 04.10.2021 зменшити обсяг закупівлі та , як наслідок суму договору на 5698446,14грн. |
Номер договору про закупівлю: | 28-ВТ-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт громадського будинку літ. «Б-1» Головного корпусу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» за адресою: Харківський район, смт. Покотилівка, вул.Сковороди, 2 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) | 1 | роботи |
6 752 753,86
UAH з ПДВ
|