Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40309088 |
Вебсайт: | https://vetif.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Фіглевський Віталій Мечиславович 380342754039 olha_hodovana@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 13:06 |
Тендерна документація.pdf | |
25 серпня 2021 13:06 |
Протокол № 46.pdf | |
25 серпня 2021 13:06 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-31-000023 ● 6b34c10f12e84bfaa4a5d71d5972032a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 17:23 |
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2021-08-25-005448-a 25.08.2021 Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ:40309088 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 10:17:32
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-16 17:04:39
Відповідь на запит UA-M-2022-10-31-000023 Східного офісу Держаудитслужби, щодо моніторингу закупівлі UA-2021-08-25-005448-a від 11.11.2022 10:17
1. Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначається відповідно до щорічного «Плану державного контролю Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини на 2021 рік в Івано-Франківській області» (далі - План), в якому передбачено кількість проведення лабораторних/інструментальних досліджень. Періодичність відбору зразків та лабораторних досліджень на потужностях з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів становить - 819 шт., кількість зразків – 819 шт. Очікувана вартість закупівлі відповідно до програми КПКВК 1209040 «Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)» складає 1300000,00 грн. Вартість запланованих досліджень визначено на підставі наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13 лютого 2013 року N 96 (зі змінами).
2. План державного контролю Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини на 2021 рік в Івано-Франківській області розміщений на веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (vetif.gov.uа) та Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (dpss.gov.ua). Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13 лютого 2013 року N 96 (зі змінами) розміщений на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області з прямим посиланням на сайт ВРУ (vetif.gov.ua).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно на ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-25-005448-a від 25.08.2021р. в якому ви зобов’язуєте вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Тендерна документація закупівлі UA-2021-08-25-005448-a була затверджена рішенням тендерного комітету № 46 від 25.08.2021р. Правові засади дисциплінарної відповідальності державних службовців визначені Главою 2 «Засади дисциплінарної відповідальності» Розділу VIII ДИСЦИПЛІНАРНА ТА МАТЕРІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ Закону України «Про державну службу». Так, відповідно до ч. 1 ст. 64 Закону України «Про державну службу» за невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами у сфері державної служби, посадовою інструкцією, а також порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни державний службовець притягається до дисциплінарної відповідальності у порядку, встановленому цим Законом. Частиною 4 ст. 74 Закону України «Про державну службу» встановлено, що дисциплінарне стягнення не може бути застосовано під час відсутності державного службовця на службі у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, під час перебування його у відпустці або у відрядженні. На даний час, уповноважена особа О. Годована, яка розробляла тендерну документацю по закупівлі UA-2021-08-25-005448-a перебуває на лікарняному. Таким чином, з огляду на вище наведене повідомляємо, що станом на сьогодні відсутня можливість притягнути до дисциплінарної відповідальності особу, яка вчинила порушення. Разом з цим, повідомляємо, що у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області буде вжито заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема і шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
2022-11-26 15:47:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
1 000 020,00
UAH з ПДВ
|
1 000 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КАЛУСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ #00699626 |
Переможець |
1 000 020,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2021 11:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 вересня 2021 11:58
Учасник | Пропозиція | Документи |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ #00699626 |
1 000 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 17:44
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 13:46
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:13
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 11:11
|
Договір № 19.pdf | укладений |
28 вересня 2021 11:11
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 грудня 2021 12:55
|
79 076,38 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
26 711,25 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
80 660,17 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
102 040,56 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
2 244,22 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
1 342,82 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
4 008,53 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
957,41 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
49 501,41 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:55
|
1 624,38 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
10 839,46 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
453,06 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
31 482,72 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
50 431,31 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
3 151,76 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
37 312,15 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
6 097,20 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
3 418,49 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
70 211,81 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
453,05 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:43
|
2 089,00 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
22 462,20 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
59 819,03 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
66 480,10 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
23 077,11 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
25 697,69 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
10 291,57 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
18 633,94 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
27 989,69 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
31 610,97 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
34 980,49 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
56 748,68 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
10 839,60 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
9 257,52 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
9 731,65 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:45
|
28 292,54 UAH | UA738201720343110003000093955 ГУ Держпродспоживслужби в Ів.-Фр.обл. |
UA788201720313261003201009779 Iв.-Фран. Регiональна держ.лаб. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічне додавання, виправлення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |