Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Очікувана вартість
37 800,00 UAH
UA-2021-08-25-002110-c ● baf1a3d1fcda49e38dc49145ef06c7de
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат |
Код ЄДРПОУ: | 22886300 |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара,7 |
Контактна особа: |
Осовська Людмила 380963541282 tender@kvc.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 37 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги на технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної, офісної техніки та периферійного обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03165, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2021 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 12:54 |
Оголошення.doc | |
25 серпня 2021 12:54 |
Додаток 4.docx | |
25 серпня 2021 12:54 |
Додаток 3.docx | |
25 серпня 2021 12:53 |
Додаток 2.doc | |
25 серпня 2021 12:53 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-25-002110-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34882300
Дата подання: 28 серпня 2021 16:56
кількісні вимоги до предмета закупівлі, вижд закупівлі
1. У Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ОГОЛОШЕННЯ зазначено, що «Всі інші послуги, орієнтовна потреба яких не зазначена в таблиці 1 повинні бути виконані згідно поданих заявок від Замовника». Яким чином можуть бути надані послуги, якщо такі послуги не вказані в тех. вимогах та навіть не вказана їх приблизна (орієнтовна) кількість? Яким чином Замовник зможе оплатити послуги, якщо такі послуги не визначено Замовником в оголошенні та відповідно такі послуги немає підстав включати у договір адже фактично ніде такі послуги не зазначені? Для розуміння, які саме послуги необхідні, уточніть орієнтовну кількість послуг.
2. Також на майданчику закупівля вказана як «спрощена» проте, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Проте, вартість запланованої вами закупівлі є меншою ніж 50 тис. грн. і це є фактично допороговою закупівлею до якої застосовується не ЗУ «Про публічні закупівлі», а Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" затверджена Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "
Тобто ви проводите фактично допорогову закупівлю, а оформлюєте в системі як спрощену, хоча фактично вона спрощеною не є.
Розгорнути
Згорнути
2. Також на майданчику закупівля вказана як «спрощена» проте, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Проте, вартість запланованої вами закупівлі є меншою ніж 50 тис. грн. і це є фактично допороговою закупівлею до якої застосовується не ЗУ «Про публічні закупівлі», а Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" затверджена Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "
Тобто ви проводите фактично допорогову закупівлю, а оформлюєте в системі як спрощену, хоча фактично вона спрощеною не є.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 11:23
Доброго дня. 1.У Додатку № 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ОГОЛОШЕННЯ зазначені всі види послуг, які повинна виконати обслуговуюча компанія згідно поданих заявок, орієнтовна кількість вказана на ті послуги, які найбільше необхідні для виконання (виходячи з розрахунку робіт минулого року). На всі інші послуги, які зазначені в додатку 1 без орієнтовної кількості повинні бути виконані згідно поданих заявок.
2.На початку року ми провели спрощену закупівлю на технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної, офісної техніки та периферійного обладнання та уклали договір . Зараз виникла необхідність в додатковій закупівлі даних послуг. Тому відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення відкритих торгів/ спрощених закупівель.
2.На початку року ми провели спрощену закупівлю на технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної, офісної техніки та периферійного обладнання та уклали договір . Зараз виникла необхідність в додатковій закупівлі даних послуг. Тому відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення відкритих торгів/ спрощених закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс |
26 700,00
UAH з ПДВ
|
26 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
31 570,00
UAH з ПДВ
|
26 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Переможець |
26 496,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 15:41
|
Договір.pdf | укладений |
16 вересня 2021 15:40
|