Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні системи (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-08-25-002054-c ● 286a06adf439409aadd97f969de0b115
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02125763 |
Місцезнаходження: | 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12 |
Контактна особа: |
Осіпов Микита Андрійович 380980222243 kdcdplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
КНП «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» після проведення процедури закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі ДК 021:2015 48810000-9- Інформаційні системи (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)), номер закупівлі UA-2021-02-05-004601-b, укладено договір № 16 від 29.03.2021 з учасником – переможцем ТОВ "Медстар Солюшенс" на суму 282 190,00 грн. без ПДВ.
Протягом часу користування МІС працівники КНП «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» освоїли вказану медичну інформаційну систему, створили базу даних з електронними амбулаторними картами пацієнтів, започаткували та реалізовують сервіси запису пацієнтів та прийом до лікаря. Також на виконання вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» у закладі Замовника впроваджена система захисту персональних медичних даних пацієнтів, що містить конфіденційний характер – придбані криптографічні засоби захисту інформації
Наразі, для подальшої роботи закладу, з метою удосконалення певних процесів автоматизованої обробки інформації в МІС у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг з доступу до сервісів Медичної інформаційної системи у того самого постачальника. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави, передбачені п.5 ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно положень п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» строк, протягом якого дозволяється закупляти додаткові аналогічні послуги ще не минув, вартість додаткових послуг, які планується закупити, становить 10 000 грн. без ПДВ, що, відповідно, не перевищує встановлені межі.
Отже, враховуючи викладене вище, для забезпечення потреб медичного закладу доцільно та обґрунтовано здійснити закупівлю додаткових аналогічних послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 48810000-9- Інформаційні системи (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))у того самого постачальника - ТОВ "Медстар Солюшенс".
Протягом часу користування МІС працівники КНП «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва» освоїли вказану медичну інформаційну систему, створили базу даних з електронними амбулаторними картами пацієнтів, започаткували та реалізовують сервіси запису пацієнтів та прийом до лікаря. Також на виконання вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» у закладі Замовника впроваджена система захисту персональних медичних даних пацієнтів, що містить конфіденційний характер – придбані криптографічні засоби захисту інформації
Наразі, для подальшої роботи закладу, з метою удосконалення певних процесів автоматизованої обробки інформації в МІС у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг з доступу до сервісів Медичної інформаційної системи у того самого постачальника. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави, передбачені п.5 ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно положень п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» строк, протягом якого дозволяється закупляти додаткові аналогічні послуги ще не минув, вартість додаткових послуг, які планується закупити, становить 10 000 грн. без ПДВ, що, відповідно, не перевищує встановлені межі.
Отже, враховуючи викладене вище, для забезпечення потреб медичного закладу доцільно та обґрунтовано здійснити закупівлю додаткових аналогічних послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 48810000-9- Інформаційні системи (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))у того самого постачальника - ТОВ "Медстар Солюшенс".
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 15:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційні системи (послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
25 серпня 2021 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 12:51 |
Договір (2)_1629881745.pdf | |
25 серпня 2021 12:50 |
протокол (1).PDF | |
25 серпня 2021 12:50 |
Звіт про результати проведення закупівлі.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Медстар Солюшенс" #36625942 |
Переможець |
10 000,00
UAH
|
25 серпня 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 11:53
|
Договір МІС 10000.PDF | укладений |
06 вересня 2021 11:52
|