Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Репутаційний аудит у формі глибинних інтерв’ю - 79320000-3
Очікувана вартість
470 953,00 UAH
UA-2021-08-20-010997-a ● 9e3acd74591b4ef297187a3455fbdeaa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Світлана Архіпова +380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 470 953,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79320000-3: Послуги з опитування громадської думки
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Технічне завдання”.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Наталія Зінченко, начальник управління розвитку інтернет-каналів та комунікаційного забезпечення Департаменту комунікацій, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (044) 253-01-75, (095) 290 92 86, електронна адреса: Nataliia.Zinchenko@bank.gov.ua. Місце надання послуг: територія України, вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601. Строк надання послуг: до 31.05.2022 року включно.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І. "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується. Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Розгорнути
Згорнути
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Наталія Зінченко, начальник управління розвитку інтернет-каналів та комунікаційного забезпечення Департаменту комунікацій, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (044) 253-01-75, (095) 290 92 86, електронна адреса: Nataliia.Zinchenko@bank.gov.ua. Місце надання послуг: територія України, вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601. Строк надання послуг: до 31.05.2022 року включно.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І. "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується. Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Репутаційний аудит у формі глибинних інтерв’ю - 79320000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
-, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2022
ДК 021:2015: 79320000-3 — Послуги з опитування громадської думки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до розділу IV. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), а саме: оплата здійснюється за якісно надані послуги протягом 10 робочих днів від дати підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 17:52 |
Тендерна документація.docx | |
20 серпня 2021 17:52 |
Додаток 6. Проєкт договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІФАК Україна |
468 400,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ІНМАЙНД" |
468 000,00
UAH з ПДВ
|
439 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНСЮМЕР БІЗНЕС РЕСЕРЧ" |
458 178,00
UAH з ПДВ
|
445 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІФАК Україна #35393974 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2021 16:30
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ІНМАЙНД" #35922108 |
Переможець |
439 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2022 18:41
|
Dodatkovyi dohovir_105170_103668.zip | укладений |
17 червня 2022 17:05
|
Додатковий договір _105170_103668.pdf | укладений |
17 червня 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 18:19
|
Договір_103668_01.10.2021.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 18:18
|
Dohovir_103668.zip | укладений |
01 жовтня 2021 18:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 жовтня 2021 — 30 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
93 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 550,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із введенням воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні’’ та з урахуванням Указу Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” і керуючись пунктом 8.1. розділу VIII «Порядок розірвання Договору» Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в отриманні послуг. |