Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у будівлі Комунального закладу "Олександрівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" за адресою: Дніпропетровська область, Юр'ївський р-н, с.Олександрівка, вул. Центральна, буд.44
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2021-08-20-010861-a 71f738c6bc724b3bb9c382b658ba12f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Копилова

+380663961262 t-kopilova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40210149
Місцезнаходження: 51453, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вербки, вул. Матросова, 20
Контактна особа: Тетяна Копилова
+380663961262
t-kopilova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2021 17:00
Початок аукціону: 08 вересня 2021 12:51
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у будівлі Комунального закладу "Олександрівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" за адресою: Дніпропетровська область, Юр'ївський р-н, с.Олександрівка, вул. Центральна, буд.44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51320, Україна, Дніпропетровська область, Юр'ївський р-н, с.Олександрівка, вул.Центральна,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 серпня 2021 17:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 серпня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 17:22
Тендерна Документація .pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-08-20-010861-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 15 вересня 2021 10:51
Скарга щодо рішення Замовника
вих. № 139-с від 15.09.2021 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 ЄДРПОУ: 43694796 Тел. +380665794655 E-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради 51453, Україна, Дніпропетровська область, с. Вербки, вул. Матросова, 20 Тел. +380663961262 E-mail: t-kopilova@ukr.net № UA-2021-08-20-010861-a ID: 71f738c6bc724b3bb9c382b658ba12f0 СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» вчинене уповноваженою особою Виконавчого комітету Вербківської сільської ради (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у будівлі Комунального закладу "Олександрівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" за адресою: Дніпропетровська область, Юр'ївський р-н, с.Олександрівка, вул. Центральна, буд.44», за ідентифікатором UA-2021-08-20-010861-a, очікувана вартість закупівлі 420 000,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі). Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» реалізує своє право на подання скарги. В аукціоні, що відбувся 08 вересня 2021 року, прийняли участь 3 суб’єкти господарювання: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", остаточна вартість пропозиції за результатами аукціону - 410 074,43 грн. з ПДВ; - ПП Юлком-Сервіс - 416 616,19 грн. з ПДВ; - ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" - 420 000,00 грн. з ПДВ. Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі за текстом – Скаржник) було запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Але Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою було відхилено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" від 13.09.2021 № 194. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було відхилено з таких підстав: 1. «Додаток № 3 до Тендерної документації «На підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії надати сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей)». В складі пропозиції міститься сертифікат проте відсутні додатки до сертифікату які є невід՚ємною його частиною (перелік вимірювальних можливостей). Отже, пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Електротехнічна лабораторія - це комплект контрольно-вимірювального обладнання, яке задовольняє встановленим метрологічним вимогам та використовується в процесах вимірювань. Сучасний підхід та використання в ЕТЛ новітніх багатофункціональних вимірювальних приладів дозволяють всебічно охарактеризувати електричний стан електричного обладнання житлових та виробничих будівель, приміщень торгових підприємств, громадських будівель, сільськогосподарських будівель, будівельних майданчиків, видовищних споруд. Електротехнічна лабораторія, яка проводить вимірювання та випробування в електроустановках в сфері безпеки умов праці, та встановлює її права, функції та відповідальність. Відповідно до державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» для засвідчення наявності вимірювальних можливостей здійснюється аудит, за позитивних результатів якого оформлюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Одночасно відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» результатом оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки є не свідоцтво, а сертифікат перевірки типу засобів вимірювальних техніки (ст. 16). Відповідно підтверджувати вимірювальні можливості та технічну компетентність електролабораторії можуть два документи: свідоцтво та/або сертифікат. При цьому вимога тендерної документації стосується наявності конкретного обладнання в Учасника. Таким чином, електротехнічна лабораторія відноситься до матеріально-технічної бази. На підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії надати сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату. Згідно з п. 16 ст. 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» та п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Виходячи із вищесказаного, Замовник повинен був надіслати повідомлення з вимогою про усунення порушень. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. 2. «Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання інших документів в складі пропозиції відповідно до Додатку № 5, керуючись Додатком № 5 передбачено надання згод на обробку персональних даних працівників. В складі пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відсутні згоди на працівників які будуть виконувати умови проекту договору, а саме: - Примушко Володимир Павлович; - Котенко Євген Петрович; - Берушко Максимі Анатолійович. На зазначених працівників було надано підтвердження проходження навчання щодо монтажу протипожежного обладнання проте відповідні згоди не було надано. Отже, пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». З даним рішенням не погоджуємось, та вважаємо, що Замовником незаконно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Визначення такого поняття, як «персональні дані» надається в Законі України «Про захист персональних даних» (№ 2297-VI). Відповідно до вказаного закону, персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних. У відповідності до ст. 2 Закону персональними даними, на які розповсюджується дія закону, вважаються будь-які відомості про особу, якщо її можна ідентифікувати як таку, якої стосуються ці відомості. Власне під відомостями розуміються певні факти, дані про дійсні, невигадані події, явища; те, що об'єктивно існує. Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. А виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку, такими даними може вважатися навіть інформація про працівників, що надана у відповідній довідці — ПІБ, посада, стаж, освіта — всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Статтею 28 передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Таким чином, законодавство дає можливість потенційному учаснику закупівлі частину інформації своєї пропозиції визначити як конфіденційну і тим самим закрити широкому загалу доступ до відомостей, оприлюднення яких учасник вважає небажаним. Але одночасно існує пряма заборона визначати інформацію, наприклад, про працівників (якщо замовник встановив відповідний критерій) як конфіденційну — адже це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Виконуючи кваліфікаційні вимоги встановлені Додатком 2 тендерної документації у складі пропозиції Скаржником було сформовано пакет документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, але з технічних причин дані документи не було завантажено в систему. Відповідно до п.п. 2.3. п. 2 Додатку 2 тендерної документації вимагалось: «Надати копії документів (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в Учасника трудових або господарських відносин із працівниками, зазначеними у довідці п.2.1 цього розділу та які безпосередньо будуть виконувати роботи, як керівники та виконавці робіт протипожежного призначення». На підтвердження цього пункту, Скаржником було сформовано пакет документів – трудові договори про роботу. В даних трудових договорах міститься, зокрема, паспорті дані працівників, що в свою чергу можуть конкретно ідентифікувати осіб. Та відповідно, до кожного трудового договору йде лист-згода на обробку персональних даних. Виходячи із вищесказаного, лист-згоду на обробку персональних даних можна віднести до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, це невід՚ємний документ, що додається до підтвердження кваліфікаційних критеріїв на працівників, у даному випадку Скаржника даної закупівлі. Підсумовуючи викладене, зазначимо, що головним критерієм встановлення кваліфікаційних критерії процедури закупівлі, та, зокрема, того, що стосується наявності працівників, є пропорційність предмету закупівлі, а також наявність належного обґрунтування таким вимогам та чітке встановлення засобів їх документального підтвердження. Згідно з п. 16 ст. 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» та п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Виходячи із вищесказаного, Замовник повинен був надіслати повідомлення з вимогою про усунення порушень. Таким чином, вважаємо, що Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію учасника. Таким чином, Скаржником було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, викладених в тендерній документації, але із-за технічним причин не опубліковано. 3. «Додаток № 3 до Тендерної документації інформація про відповідність учасниками кваліфікаційних документів. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не надав в складі пропозиції жодної інформацію та документів які вимагались для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених в Додатку № 3 до Тендерної документації, а саме: - Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, достатньої для реалізації договірних зобов՚язань з встановлення систем протипожежного захисту; - Документальне підтвердження наявності у штаті кваліфікованого персоналу достатнього для реалізації договірних зобов՚язань; - Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Отже, пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» підлягає відхиленню на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону». У своїй діяльності, при здійснені публічних закупівель Замовник в першу чергу повинен керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно з п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Виходячи із вищесказаного, Замовник повинен був надіслати повідомлення з вимогою про усунення порушень. Виходячи із вищезазначеного, Замовником неправомірно було відхилено пропозицію Учасника. Адже Замовником не було реалізовано виконання Закону Украхни «Про публічні закупівлі» та не було надіслано ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» повідомлення про усунення порушень. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» та прийняти нове рішення щодо визнання його переможцем процедури Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2021 11:57
Рішення від 17.09.2021 № 21186.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2021 11:57
Рішення від 28.09.2021 № 22068.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2021 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Учасника ТОВ "Центр безпеки "Топаз" повернуто на кваліфікацію
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2021 13:53

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

22 вересня 2021 11:42
Тендерна Документація .docx
22 вересня 2021 11:42
Пояснення.PDF
22 вересня 2021 11:42
Тендерна Документація .pdf
22 вересня 2021 11:42
Пояснення АМКУ.docx
04 жовтня 2021 13:20
Протокол 218.PDF
04 жовтня 2021 13:53
Протокол 218.pdf

Документи Органу Оскарження

20 вересня 2021 11:57
Рішення від 17.09.2021 № 21186.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 410 074,43
UAH з ПДВ
410 074,43
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП Юлком-Сервіс 416 616,19
UAH з ПДВ
416 616,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 12:43
Електронний підпис
05 жовтня 2021 12:41
04. Кваліфікаційні.pdf
07 вересня 2021 16:55
Електронний підпис
07 вересня 2021 16:55
05. Технічна частина.pdf
07 вересня 2021 16:55
02. ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
07 вересня 2021 16:55
07. Серт Вербківська.rar
07 вересня 2021 16:55
03. Установчі.pdf
07 вересня 2021 16:55
01. Реєстр пропозицій.pdf
07 вересня 2021 16:55
06. Відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2021 11:34
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:25
Довідка п.12 ч.1 ст.17
18 жовтня 2021 11:25
Довідка МВС
18 жовтня 2021 11:25
Довідка аб.1 ч.2 ст.17
07 вересня 2021 15:46
Електронний підпис
07 вересня 2021 14:42
Електронний підпис
07 вересня 2021 14:39
52. рух грошових коштів.pdf
07 вересня 2021 14:39
50. Витяг ЄДР 06.09.pdf
07 вересня 2021 14:39
49. Кошторисник.pdf
07 вересня 2021 14:39
48. Протоколи.pdf
07 вересня 2021 14:39
47. Паспорт директор.pdf
07 вересня 2021 14:39
45. Навчання виробники.pdf
07 вересня 2021 14:39
44. Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2021 14:39
42. Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2021 14:39
40. Довідка витрати.pdf
07 вересня 2021 14:39
38. Довідка ціна.pdf
07 вересня 2021 14:39
34. Сертифікати ISO.rar
07 вересня 2021 14:39
33. Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2021 14:39
32. Кошторис.zip
07 вересня 2021 14:39
30. Довідка банк.pdf
07 вересня 2021 14:39
13. Мед. книжки-1.rar
07 вересня 2021 14:39
25. Декларація МТБ.pdf
07 вересня 2021 14:39
3.1.8.1 Право власності.pdf
07 вересня 2021 14:39
21. Рішення засновників.pdf
07 вересня 2021 14:39
19. Статут.PDF
07 вересня 2021 14:39
18. Гарантійний лист ст. 17.pdf
07 вересня 2021 14:38
15.3.1 Лист -відгук Фастів.PDF
07 вересня 2021 14:38
15.2 Аналог.дог.Хмільник.zip
07 вересня 2021 14:38
15.1.1 лист-відгук Борзна.pdf
07 вересня 2021 14:38
14. Наказ відповід. особа.pdf
07 вересня 2021 14:38
8. Посвідчення ПБ.pdf
07 вересня 2021 14:38
4. Повiрка КВП.pdf
07 вересня 2021 14:38
13. Мед. книжки-2.rar
07 вересня 2021 14:38
3.1.11 Підтвердження МТБ.pdf
07 вересня 2021 14:38
3.1.7 Підтвердження МТБ.pdf
07 вересня 2021 14:38
3. Довідка наявність МТБ.pdf
07 вересня 2021 14:38
2. Довідка ціна.pdf
07 вересня 2021 14:38
1. Реєстр документів.pdf
07 вересня 2021 14:38
56. Гарантійний лист ціна.pdf
07 вересня 2021 14:38
55. Гарантійний лист COVID-19.pdf
07 вересня 2021 14:38
54 Договір страхування.pdf

Публічні документи

07 вересня 2021 09:50
Електронний підпис
07 вересня 2021 09:48
Довідки.pdf
07 вересня 2021 09:48
Наказ про призначення.pdf
07 вересня 2021 09:48
Протокол, Наказ.pdf
07 вересня 2021 09:48
Довідки - 2.pdf
07 вересня 2021 09:48
Витяг з ЄДРПОУ 2021.pdf
07 вересня 2021 09:48
Протокол ПТА.pdf
07 вересня 2021 09:48
Фінансова звітність.pdf
07 вересня 2021 09:48
Довідка ст.17.pdf
07 вересня 2021 09:48
Опис 01.10.2020.pdf
07 вересня 2021 09:48
Наказ ДСНС.pdf
07 вересня 2021 09:48
Протоколи нові.pdf
07 вересня 2021 09:48
Довідка про санкції.pdf
07 вересня 2021 09:48
До та понад 1000В.pdf
07 вересня 2021 09:48
Копія Статуту.pdf
07 вересня 2021 09:48
Статистика.pdf
07 вересня 2021 09:48
Нові посвідчення.pdf
07 вересня 2021 09:48
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2021 09:48
Посвідчення ПТМ 2020.pdf
07 вересня 2021 09:48
Не банкрут.pdf
07 вересня 2021 09:48
Витяг з Єдиного податку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП Юлком-Сервіс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Рішення скасоване 410 074,43
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 13:49
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Рішення скасоване 416 616,19
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 13:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Відхилено 410 074,43
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2021 13:55
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Переможець 416 616,19
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 10:37

Документи

13 вересня 2021 16:48
Електронний підпис
08 вересня 2021 13:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2021 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 219 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ про усунення невідповідностей «04 жовтня» 2021 р. «с.Вербки» Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. РОЗГЛЯНУТО: 1. Тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-08-20-010861-a встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у будівлі Комунального закладу "Олександрівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" за адресою: Дніпропетровська область, Юр'ївський р-н, с.Олександрівка, вул. Центральна, буд.44, Код ДК021: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування - ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"; 2. Скаргу про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині дискваліфікації учасника – ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"; 3. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22068-р/пк-пз від 28.09.2021стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ". 28.09.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 22068-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" від 15 вересня 2021 № UA-2021-08-20-010861-a.b1, Колегія постановила зобов'язати виконавчий комітет Вербківської сільської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" за процедурою закупівлі — "Встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у будівлі Комунального закладу "Олександрівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" за адресою: Дніпропетровська область, Юр'ївський р-н, с.Олександрівка, вул. Центральна, буд.44", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-20-010861-a. З огляду на скаргу ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", учасником було подано скаргу на Замовника, щодо не надання Учаснику 24 години на виправлення невідповідностей згідно п.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» по таким пунктам: 1) Учасника ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" було відхилено Замовником за ненадання додатків до сертифікату які є невід’ємною його частиною (перелік вимірювальних можливостей) на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31, а саме «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». * Учасником ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" було аргументовано, що відповідно до державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» для засвідчення наявності вимірювальних можливостей здійснюється аудит, за позитивних результатів якого оформлюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Одночасно відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» результатом оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки є не свідоцтво, а сертифікат перевірки типу засобів вимірювальних техніки (с.16). Відповідно підтверджувати вимірювальні можливості та технічну компетентність електролабораторії можуть два документи: свідоцтво та/або сертифікат. При цьому вимога тендерної документації стосується наявності конкретного обладнання в Учасника. Таким чином, електротехнічна лабораторія відноситься до матеріально –технічної бази. На підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії надати сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату. Виходячи із вищесказаного, Учасник просить надіслати повідомлення з вимогою про усунення порушень. 2) В складі пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" відсутні згоди на працівників які будуть виконувати умови проекту договору, а саме: - Примушко Володимир Павлович; - Котенко Євген Петрович; - Берушко Максим Анатолійович. На зазначених працівників було надано підтвердження проходження навчання щодо монтажу протипожежного обладнання працівниками Учасника проте відповідні згоди надано не було. • Учасником ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" аргументовано, що лист- згоду на обробку персональних даних можна віднести до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто це невід’ємний документ, що додається до підтвердження кваліфікаційних критеріїв на працівників. Виходячи із вищесказаного, Учасник просить надіслати повідомлення з вимогою про усунення порушень. 3) ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" не надав в складі пропозиції жодної інформацію та документів які вимагались для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених в Додатку № 3 до Тендерної документації, а саме: - Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, достатньої для реалізації договірних зобов'язань з встановлення систем протипожежного захисту; - Документальне підтвердження наявності у штаті кваліфікованого персоналу достатнього для реалізації договірних зобов'язань; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШЕНО: 1. Надати ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей за рішенням АМКУ від 28.09.2021р. № 22068-р/пк-пз, а саме: - Надати додатки до сертифікату, які є невід’ємною його частиною (перелік вимірювальних можливостей); - Лист - згоду на обробку персональних даних на працівників, які будуть виконувати умови проекту договору; - Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, достатньої для реалізації договірних зобов'язань з встановлення систем протипожежного захисту; - Документальне підтвердження наявності у штаті кваліфікованого персоналу достатнього для реалізації договірних зобов'язань; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2.Оприлюднити зміни протягом одного дня з дня прийняття рішення. Уповноважена особа Копилова Т.В.

Документи

11 жовтня 2021 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
416 616,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:36
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 13:42
Дод.угода 2(583).pdf зміни до договору
15 листопада 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 15:30
Дод.угода 1(583).pdf зміни до договору
01 листопада 2021 15:29
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:12
Договір 583.PDF укладений
01 листопада 2021 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку надання послуги
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в додатку до договору
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 416 616,19
UAH (в тому числі ПДВ 69 436,03 UAH)