Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вирівнююча платформа
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-08-20-009888-a 536927413b454cb8bbe77deeba5b8d3b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гудимович

+380503007778 hudymovych1-oa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі миколаївської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25382899
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 1
Контактна особа: Олена Гудимович
+380503007778
hudymovych1-oa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги на закупівлю по предмету:: «Вирівнююча платформа » ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «44420000-0 Будівельні товари» було двічі відмінено в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (Звіт про результати проведення процедури закупівлі : UA-2021-05-25-013618-b та Звіт про результати проведення процедури закупівлі : UA-2021-07-02-006303-c) .
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право застосувати переговорну процедуру якщо ним було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі п. 1, ч. 2 ст. 40 Закону Замовник встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю «Вирівнююча платформа» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «44420000-0 Будівельні товари».
Закупівля передбачена Річним планом закупівель підприємства на 2021 рік, ідентифікатор плану UA-P-2021-08-13-001281-c.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - Річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-08-13-001281-c.;. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-05-25-013618-b та Звіт про результати проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-07-02-006303-c.
Таким чином, замовником встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю «Вирівнююча платформа » ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «44420000-0 Будівельні товари» . Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, містяться у розділі «Документи» повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 16:00
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари



Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Вирівнююча платформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44423330-3 — Вантажно-розвантажувальні платформи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець здійснює попередню оплату у розмірі до 30 % вартості Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунок-фактура) протягом 10-ти робочих днів. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Миколаївської дирекції, місцезнаходження закупівельника: 54001 м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 1, ЄДРПОУ закупівельника: 25382899, категорія закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Мова тендерної пропозиції українська. Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Остаточна оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 календарних днів з моменту повного отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної/акту приймання-передачі Товару). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

20 серпня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 15:57
UA-2021-07-02-006303-c-report.pdf
20 серпня 2021 15:57
UA-2021-05-25-013618-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОСТЕНКО АЛЛА ОЛЕКСІЇВНА
#3107715603
Переможець 60 000,00
UAH
20 серпня 2021 16:00

Документи

20 серпня 2021 16:00
Електронний підпис
20 серпня 2021 16:00
Рішення УО.docx .zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 16:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОСТЕНКО АЛЛА ОЛЕКСІЇВНА
#3107715603
60 000,00
UAH
Документи

Документи

20 серпня 2021 16:00
Електронний підпис
20 серпня 2021 16:00
Рішення УО.docx .zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 18:01
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 13:22
Dohovir Platforma.pdf укладений
03 вересня 2021 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH