Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Висадка хвойних та листяних кущів, висадка хвойних та листяних дерев на території закладів освіти Центрально-Міського району.)
Очікувана вартість
367 557,00 UAH
UA-2021-08-20-008915-a ● 0156b95daf614bf9bee99b3fee8148f4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Центрально-Міський район, ВУЛИЦЯ СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0979413656 zakupivli.kr.cmrayvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 367 557,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 838,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Висадка хвойних та листяних кущів, висадка хвойних та листяних дерев на території закладів освіти Центрально-Міського району.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 1. Розрахунки по договору здійснюються Замовником після фактичного надання послуг Виконавцем, на підставі акта надання послуг протягом 15 календарних днів . 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надання послуг здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати фактичного надання послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 12:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН висадка.doc | |
06 вересня 2021 12:25 |
Проект договір (висадка)(зі змінами) (1).docx | |
06 вересня 2021 12:25 |
ТД висадка ЦМ (зі змінами) (.doc | |
26 серпня 2021 10:09 |
Дислокація дерева 2021 2 частина (зі змінами).xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 25 серпня 2021 14:29
Дата відповіді: 26 серпня 2021 09:55
Добрый день! Хотим обратить ваше внимание, что перечень растений в тех.задании и дислокации не соответствуют друг другу!!! Просим уточнить перечень растений!!!
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-008915-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2890908148
Дата подання: 16 вересня 2021 16:44
ВИМОГА про надання додаткової інформації щодо відхилення тендерної пропозиції
Детально викладено у файлі, який додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2021 13:19
Відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності ДБН-А.2.2-3-2014» та «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво це - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, реставрація. Виходячи із положень цих законодавчих та нормативних документів послуги на озеленення не відносяться до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи що діють у будівництві. Однак вказані роботи за своєю суттю являються поточним ремонтом з благоустрою та озеленення, тобто по факту – це послуги з поточного ремонту озеленення територій закладів освіти (посадка нових порід зелених насаджень, видалення хворих та засохлих) тобто підтримка озеленених територій в робочому стані.
Тому вартість послуг по поточному ремонту існуючих озеленених територій, тобто посадка кущів та дерев має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості обчисленої в поточному рівні цін (лист Мінрегіонбуда України від 11.03.2014 №7/15-2747).
Щодо калькуляції вартості послуг до предмету закупівлі. Законодавством не вказана обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифіката кошторисника, але враховуючи, що роботи будуть виконані за бюджетні кошти, то в цьому випадку замовник лишається можливості підтвердження правильності розрахунків та виявлення перевитрат або перевищення бюджету на вказані в технічному завданні роботи. Тому наявність сертифікованого кошторисника необхідна.
Крім того в спрощеній кошторисній документації ( в даному випадку такою являється калькуляція) повинні бути присутні види робіт які будуть виконуватись, об’єми робіт та їхня вартість. В наданій учасником калькуляції відсутня дана інформація. Тому правильність використання бюджетних коштів перевірити неможливо.
Також зазначаємо , що в статі витрат вартість вказана в гривнях. Рентабельність вказують в процентах, як співвідношення витрат, прибутку та інше.
Тому вартість послуг по поточному ремонту існуючих озеленених територій, тобто посадка кущів та дерев має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості обчисленої в поточному рівні цін (лист Мінрегіонбуда України від 11.03.2014 №7/15-2747).
Щодо калькуляції вартості послуг до предмету закупівлі. Законодавством не вказана обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифіката кошторисника, але враховуючи, що роботи будуть виконані за бюджетні кошти, то в цьому випадку замовник лишається можливості підтвердження правильності розрахунків та виявлення перевитрат або перевищення бюджету на вказані в технічному завданні роботи. Тому наявність сертифікованого кошторисника необхідна.
Крім того в спрощеній кошторисній документації ( в даному випадку такою являється калькуляція) повинні бути присутні види робіт які будуть виконуватись, об’єми робіт та їхня вартість. В наданій учасником калькуляції відсутня дана інформація. Тому правильність використання бюджетних коштів перевірити неможливо.
Також зазначаємо , що в статі витрат вартість вказана в гривнях. Рентабельність вказують в процентах, як співвідношення витрат, прибутку та інше.
Номер вимоги: UA-2021-08-20-008915-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2890908148
Дата подання: 21 вересня 2021 11:47
ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ФОП Савчук В.С. умовам тендерної документації
Шановний Замовнику! Повторно звертаємось з вимогою про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ФОП Савчук В.С. умовам тендерної документації, оскільки Ваша відповідь на попередню вимогу, оприлюднена в електронній системі 20.09.2021 о 13:19, надана не по суті питання, яке було встановлено у вимозі, а саме: зазначити посилання на відповідні норми Закону України "Про публічні закупівлі" та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. У своїй відповіді Ви наполягаєте на тому, що послуга з озеленення території по своїй суті є поточним ремонтом, що не підтверджено жодним нормативно-правовим документом. Спростовувати Ваше твердження ми не беремось, оскільки не "сумніваємось" в "КОМПЕТЕНТНОСТІ" і освіченості уповноваженої особи, яка надавала відповідь.
Оскільки у ПРОТОКОЛІ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-08-20-008915-a, який розміщено в електронній системі, причиною відхилення тендерної пропозиції зазначено "Не відповідає вимогам тендерної документації", а тому ВИМАГАЄМО зазначити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким саме тендерна пропозиція не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки у ПРОТОКОЛІ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-08-20-008915-a, який розміщено в електронній системі, причиною відхилення тендерної пропозиції зазначено "Не відповідає вимогам тендерної документації", а тому ВИМАГАЄМО зазначити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким саме тендерна пропозиція не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2021 09:31
Шановний Учасник! Згідно пп.1 п.1 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Згідно Зміни № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Зміни № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Додатку Е: усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт Таблиця Е.1 п. 6 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою – 6,80 грн/люд.год. Також в Примітці зазначається, що кошторисний прибуток не може перевищувати 15 відсотків прямих і загальновиробничих витрат з будівництва. В наданій до тендерної документації Калькуляції вартості послуг за предметом закупівлі в статті витрат - рентабельність (прибуток) вказана сума 52 246,43 грн., що складає 31,838 відсотка та в декілька раз перевищує допустимі показники. В статті витрат: Інші витрати - не вказані види витрат та формування вартості.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-20-008915-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2890908148
Дата подання: 21 вересня 2021 16:48
Дата подання: 21 вересня 2021 16:48
Скарга на рішення, дії чи бездіяльність Замовника у сфері публічних закупівель
Скарга щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Савчук В.С.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2021 11:27
рішення від 23.09.2021 № 21656.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 11:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2021 № 22496.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2021 16:59
рішення від 04.10.2021 № 22496.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2021 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Торги відмінено
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2021 10:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" |
274 981,22
UAH з ПДВ
|
233 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне виробниче підприємство "Промпідряд" |
281 618,40
UAH з ПДВ
|
233 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОМЕЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ |
318 411,78
UAH з ПДВ
|
233 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " |
327 120,00
UAH з ПДВ
|
234 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" #2890908148 |
Очікує рішення |
233 790,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 09:56
|
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" #2890908148 |
Рішення скасоване |
233 790,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 09:56
|
Приватне виробниче підприємство "Промпідряд" #32401421 |
Рішення скасоване |
233 800,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 09:56
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 10:19 |
Кінець періоду оскарження: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 02 листопада 2021 10:06 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Необхідність внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника |
Документи:
02 листопада 2021 10:06
|
Електронний підпис |
08 жовтня 2021 10:18
|
Протокол № 162.pdf |
02 листопада 2021 10:06
|
Електронний підпис |
08 жовтня 2021 10:19
|
Електронний підпис |
08 жовтня 2021 10:18
|
Протокол № 162.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-08-20-008915-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2890908148
Дата подання: 13 жовтня 2021 14:43
Дата подання: 13 жовтня 2021 14:43
СКАРГА на рішення, дії чи бездіяльність Замовника у сфері публічних закупівель
Скарга щодо безпідставної відміни процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 09:40
Рішення від 19.10.21 23587.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 09:40
Інформація про резолютивну частину рішення 26.10.2021 №24273.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 14:27
Рішення від 26.10.21 №24273.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 02 листопада 2021 10:11
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 10:14 |
Кінець періоду оскарження: | 16 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 05 листопада 2021 10:14 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги |
Документи:
05 листопада 2021 10:14
|
Електронний підпис |
05 листопада 2021 10:14
|
Протокол № 210.pdf |