Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трійник чугун 15, гайка 15
Очікувана вартість
80,00 UAH
UA-2021-08-20-006034-a 9e41915d4ce649f0be0c6eb442c4979d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Катерина Стребкова

+380958701708 kaaaaaatrin11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад дошкільної освіти "Калинка" Оріхівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26532450
Місцезнаходження: 70500, Україна , Запорізька обл., м. Оріхів, вул. Гетьмана Сагайдачного, 243, А
Контактна особа: Катерина Стребкова
+380958701708
kaaaaaatrin11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Адреса замовника - 70500, Україна, Запорізька обл., Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Гетьмана Сагайдачного, буд. 243-А .Категорія замовника - відповідно до п. 3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Трійник чугун 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
3 штуки
Гайка 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк оплати товару протягом 7 (сіми) робочих днів, шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника, який зазначений в реквізитах даного Договору та накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мороз Сергій Антонович
#2842317715
Переможець 80,00
UAH
20 серпня 2021 13:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 13:09
Договір №2 +704,00 (Будівельні матеріали).pdf укладений
20 серпня 2021 13:09