Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з діагностики несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку "Toppan CP500"
Очікувана вартість
115 080,89 UAH
UA-2021-08-20-004418-c d6640e9999cf47a0819db362d4cf8e7b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колган Ганна

380667958955 anna_zzz_anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Луганській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611839
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вулиця Богдана Ліщини, будинок 37 Н
Контактна особа: Колган Ганна
380667958955
anna_zzz_anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На теперішній час для виготовлення бланків національного посвідчення водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та інших документів, що відповідно до законодавства України потребують використання елементів захисту, територіальними сервісним центрами РСЦ ГСЦ МВС (далі – ТСЦ ГСЦ МВС) використовуються програмно-апаратні комплекси (далі – ПАК), які складаються з цифрового принтера для ретрансферного друку TOPPAN СР500, цифрового дзеркального фотоапарата в комплекті з об’єктивом, пристрою для зчитування підпису, штативу та програмного забезпечення.
На даний час виникла нагальна потреба в закупівлі Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Луганській області (філія ГСЦ МВС) послуг з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток «Toppan CP500».
Відповідно до вимог ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин (п.2 ч.2 ст. 40 Закону).
Відповідно до Довідки Торгово - Промислової Палати України від 11.01.2021 року № 11/08.0-7.3 та науково-практичного висновку Торгово - Промислової Палати України від 05.07.2019 року № 1694/21-10.5 ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» (код ЄДРПОУ 39342787, Україна, м. Київ, провулок Виноградний, 4), призначено ексклюзивним дистриб’ютором в Україні компанії GET International FZCO, Об’єднані Арабські Емірати, ексклюзивного дистриб’ютора компанії-виробника - TOPPAN PRINTING CO., LTD, Японія, в частині поставки (продажу) принтерів TOPPAN СР500 та пов’язаних з ним витратних матеріалів по всьому світу крім Японії. ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE, Обєднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати «Товари TOPPAN СР500», а саме: розробляти, впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «CP500» для державних проектів ID карток в Україні. Відповідно до наданих повноважень ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN СР500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення.
Крім того, унікальні особливості TOPPAN СР500 виділяють його серед аналогів, призначених для децентралізованої персоналізації, створення якого передувало більше 20-років успішного досвіду в розробці ідентифікаційних рішень для державних організацій по всьому світу, оскільки він поєднує в собі високу якість друку пігментними чорнилами одночасно з широкими можливостями персоналізації, чим досягається найбільш захищене рішення в сфері персоналізації ID карток.
Враховуючи вищевикладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону, а саме якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку – відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з діагностики несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку "Toppan CP500"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Вартості наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг протягом 5 (п`яти) банківських днів від дати їх підписання Замовником. Розрахунки за Договором між Замовником та Виконавцем здійснюються у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник звільняється від відповідальності за порушення строків оплати наданих Послуг, якщо таке порушення спричинено ненадходженням коштів та /або відсутністю фінансування видатків Замовника з Державного бюджету України. В такому випадку розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів на поточний рахунок Замовника на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

20 серпня 2021 16:00
Електронний підпис
20 серпня 2021 15:58
Довідка Палата 2021 ТОПТЕК.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК»
#39342787
Переможець 115 080,89
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 16:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК»
#39342787
115 080,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 12:04
68-21, 02.09.2021 ремонт ПАК.pdf укладений
02 вересня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 080,89
UAH (в тому числі ПДВ 19 180,15 UAH)