Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А4 для друку та копіювання
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2021-08-20-003301-c 0716899a8bd743cdabfb37421ef14bc9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Алла Михайлівна

380577607470 zemlahmr47@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління земельних відносин Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26488996
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Контактна особа: Бордун Алла Михайлівна
380577607470
zemlahmr47@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2021 12:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір А4 для друку та копіювання 30197630-1 Папір для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачок
Офісний папір А4 для друку та копіювання 80г/м2, 500 арк., СІЕ білизни не менше 161%, клас А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів по мірі фінансування на поточний рахунок Постачальника, на умовах післяплати протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються на пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування для оплати товару. Тип оплати: післяплата, Тип днів: банківські, Розмір оплати (%): 100, Період (банківських днів): 15 Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 14:19
Додаток 5 Проєкт договору.doc
20 серпня 2021 14:19
Додаток 4 Лист-Згода.docx
20 серпня 2021 14:19
Додаток 3 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА».docx
20 серпня 2021 14:18
Додаток 2 Документи кваліфікаційні вимоги.docx
20 серпня 2021 14:18
Додаток 1 Технічні вимоги.doc
20 серпня 2021 14:18
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 49 644,00
UAH з ПДВ
49 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2021 14:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 49 644,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 17:34

Документи

02 вересня 2021 17:31
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
49 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2021 17:31
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 09:57
Протокол 15.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 09:51
Протокол 14.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 14:58
Протокол 14.pdf укладений
08 вересня 2021 14:56
Договір 3.pdf укладений
08 вересня 2021 14:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісний папір А4 для друку та копіювання 80г/м2, 500 арк., СІЕ білизни не менше 161%, клас А 600 пачок 82,74
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 11:24
49 644,00 UAH UA338201720344210005000086458
Управління зем.відносин ДТК та ЗВ ХМР
UA143001190000026006089771001
ТОВ "Торгово-Виробнича Група УКРАЇНСЬК
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в назву номенклатурної позиції предмета закупівлі в оголошенні
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Звіт про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісний папір А4 для друку та копіювання 80г/м2, 500 арк., СІЕ білизни не менше 161%, клас А 600 пачок 82,74
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 644,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 274,00 UAH)