Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги евакуатора для перевезення автомобілів на спецмайданчик (код ДК 021:2015 – 50118110 - 9 – послуги з евакуації транспортних засобів), код ДК 021:2015-50110000-9 (послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці)
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2021-08-20-001314-b 3466f96f4a664626a02a7fa1b5547722
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лема Людмила Зіновіївна

+380352271366 gunpter@tp.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 40108720
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Валова 11
Контактна особа: Лема Людмила Зіновіївна
+380352271366
gunpter@tp.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Рішенням тендерного комітету ГУНП в Тернопільській області 24.02.2021 року на сайті www.dzo.com.ua/tenders/9633487 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-003571-a) оголошено закупівлю послуг по предмету: «Послуги евакуатора для перевезення автомобілів на спецмайданчик (код ДК 021:2015 - 50118110-9 - послуги з евакуації транспортних засобів), код ДК 021:2015-50110000-9 (послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». Закупівля здійснювалася за трьома лотами: Лот №1 - в кількості 228 послуг на очікувану вартість 180 000,00 грн., з ПДВ; Лот №2 - в кількості 158 послуг на очікувану вартість 120 000,00 грн., з ПДВ; Лот №3 - в кількості 100 послуг на очікувану вартість 64 500,00 грн., з ПДВ. 12.03.2021 року в електронній системі закупівель опублікована інформація, що закупівлі по лоту №2 та Лоту № 3 не відбулися у зв’язку із недостатньою кількістю поданих тендерних пропозицій. 17.05.2021 року повторно оголошено (сайт www.dzo.com.ua/tenders/10801212, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-17-002571-c) закупівлю послуг за лотом № 3, а саме: «Послуги евакуатора для перевезення автомобілів на спецмайданчик (код ДК 021:2015 – 50118110 - 9 – послуги з евакуації транспортних засобів), код ДК 021:2015-50110000-9 (послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці)», код ДК 021:2015-50110000-9 (послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на очікувану вартість 64 500,00 грн., з ПДВ в кількості 100 послуг. 02.05.2021 року в електронній системі закупівель опублікована інформація, що закупівля не відбулася у зв’язку із недостатньою кількістю учасників. Участь у закупівлі взяв лише один учасник – ФОП Ліневич Володимир Миколайович. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-24-003571-a Послуги евакуатора для перевезення автомобілів на спец майданчик, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-17-002571-c, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-05-17-002571-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2021 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Місцезнаходження замовника: вул. Валова, 11, м. Тернопіль, 46001. Категорія замовника: органи державної влади та правоохоронні органи держави, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 послуга
Ціна за одиницю: 580UAH без ПДВ
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою до 2000 кг. включно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці, м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50118110-9 — Послуги з евакуації транспортних засобів
20 послуга
Ціна за одиницю: 725UAH без ПДВ
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою від 2000 до 3000 кг. включно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці, м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50118110-9 — Послуги з евакуації транспортних засобів
10 послуга
Ціна за одиницю: 940UAH без ПДВ
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою від 3000 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці, м. Кременець, м. Шумськ, м. Ланівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50118110-9 — Послуги з евакуації транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться після підписання Сторонами Акту приймання-передавання наданих Послуг, шляхом оплати Замовником пред’явленого Виконавцем акту. Оплата Послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після їх надання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

20 серпня 2021 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2021 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ліневич Володимир Миколайович
#2927105494
Переможець 64 500,00
UAH
20 серпня 2021 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ліневич Володимир Миколайович
#2927105494
64 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 10:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 12:46
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 12:44
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 14:41
додаткова 1 до договору 668.PDF зміни до договору
15 листопада 2021 14:37
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 12:24
Договір зміни до договору
06 вересня 2021 12:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою до 2000 кг. включно 70 послуга 580,00
UAH
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою від 2000 до 3000 кг. включно 20 послуга 725,00
UAH
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою від 3000 кг. 10 послуга 940,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2021 11:44
2 320,00 UAH UA108201720343110002000092601
ГУНП в Тернопільській області
UA573387830000026009060755081
ФОП Ліневич В.М.
Оплачений
12 листопада 2021 11:29
2 465,00 UAH UA108201720343110002000092601
ГУНП в Тернопільській області
UA573387830000026009060755081
ФОП Ліневич В.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 Договору та п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 668
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 Договору та п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 668
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та на підставі п. 3.2 Договору № 668 від 06.09.2021р.
Номер договору про закупівлю: 668
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою до 2000 кг. включно 13 послуга 580,00
UAH
Транспортування транспортного засобу на спеціальний майданчик (стоянку) повною масою від 2000 до 3000 кг. включно 3 послуга 725,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 715,00
UAH