Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт скверу з елементами благоустрою по вул. Липовій, ж/м Північний в м. Дніпро
Очікувана вартість
171 805,00 UAH
UA-2021-08-19-012562-a 02bdd9bd60394a449281a53825454554
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Танченко

+380957706264 romenskay.15051971@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ САМАРСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44103861
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.20-річчя Перемоги, будинок 51
Контактна особа: Ірина Танченко
+380957706264
romenskay.15051971@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021 20:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2021 13:41
Очікувана вартість: 171 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 718,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: забезпечення пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5154.15 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт скверу з елементами благоустрою по вул. Липовій, ж/м Північний в м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Липова, ж/м Північний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно, шляхом пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду протягом 10 робочих днів після його підписання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

забезпечення пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії

Сума забезпечення: 5154.15 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги до учасників
Дата подання: 28 серпня 2021 09:34
Дата відповіді: 28 серпня 2021 13:42
Пункт 12 Додатку 1 до Оголошення говорить наступне "Надати копії документів, що підтверджують використання ліцензійних програм, а саме: АВК-5, сумісних з АВК-5, AutoCAD (на період виконання робіт) для створення робочих документів проектно-кошторисної документації.". Просимо відкоригувати зазначену вимогу, оскільки створення робочих документів проектно-кошторисної документації не входить в обов'язки служби технічного нагляду. Враховуючи те, що закуповується саме Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт скверу з елементами благоустрою по вул. Липовій, ж/м Північний в м. Дніпро" вважаємо необхідним викласти вимогу у наступній редакції "Надати копії документів, що підтверджують використання ліцензійних програм, а саме: АВК-5 або сумісних з АВК-5"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічний нагляд в будівництві являє собою ряд заходів, які спрямовані на здійснення контролю за дотриманням проектної документації, відповідності нормам і стандартам якості виробництва будівельних робіт.
Керуючись Постановою Кабинету Міністрів від 11 липня 2007 р. N 903, загальними положеннями інженера з технагляду, який для виконання своїх обов’язків повинен знати та здійснювати :
- методи проведення технічних розрахунків;
- сучасні технічні засоби Виконання обчислювальних робіт;
- відповідність проведеного обсягу будівельних робіт проектно-кошторисної документації;
- оформлення актів для робіт, які були виконані з недоліками;
- методи проведення технічних розрахунків;
- стандартний пакет офісних програм, СПЕЦІАЛЬНІ програми для побудови графіків, креслень, кошторисів та ін.
Інженери, тобто фахівці технічного нагляду, можуть від підрядника на законних підставах вимагати:
-дотримання проектної документації;
Відповідно до вищевикладеного, для якісного виконання всіх вимог Замовника даної закупівлі, потрібна наявність ліцензійних програм, а саме: АВК-5, сумісних з АВК-5, AutoCAD.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78" 126 600,99
UAH з ПДВ
40 165,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ФЕНІКС" 120 263,50
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 вересня 2021 11:24
Електронний підпис
01 вересня 2021 17:27
Електронний підпис
01 вересня 2021 17:25
Виписка.PDF
01 вересня 2021 17:25
Проект договору.pdf
01 вересня 2021 17:25
Інформація про учасника.pdf
01 вересня 2021 17:25
Гарантійний лист.pdf
01 вересня 2021 17:25
Акт обстеження об'єкту.pdf
01 вересня 2021 17:25
Пропозиція.pdf
01 вересня 2021 17:25
Статут.pdf

Публічні документи

02 вересня 2021 19:39
Електронний підпис
02 вересня 2021 19:10
4.1Проект Договору.rar
02 вересня 2021 19:10
3.Форма пропозиції.rar
02 вересня 2021 19:10
гарантія.rar
02 вересня 2021 19:10
1.24Паспорт МШ-225 №10215.rar
02 вересня 2021 19:10
1. Гарантійний лист.rar
02 вересня 2021 19:10
2.Технічне завдання.rar
02 вересня 2021 19:10
1.11Сертифікат Сєдих.rar
02 вересня 2021 19:10
гарантія.rar
02 вересня 2021 19:10
1.12Сертифікат Кожемяко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКБУД-78"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ПП "ФЕНІКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРКБУД-78"
#43580083
Переможець 40 165,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 16:19

Документи

08 вересня 2021 16:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78"
#43580083
40 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 16:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 12:43
Додаткова угода № 1 від 17.09.2021.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 17:25
Договір № 13-09-2021тн від 13.09.2021.pdf укладений
13 вересня 2021 17:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 10:20
40 165,00 UAH UA208201720344271007100100080
Адміністрація Самарського району ДМР
UA613220010000026005290000597
ТОВ "ПАРКБУД-78"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У розділі 4. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» додати п 4.2 та викласти в наступній редакції: 4.2. Строк надання послуг: з моменту підписання договору до 31.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 13-09-2021тн
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 165,00
UAH