Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проектної документації зі створення центрального сегменту інформаційно-телекомунікаційної системи
Очікувана вартість
39 951,00 UAH
UA-2021-08-19-011599-a 74ff9bf1b437401b818bc89ad003a157
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Швець

+380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Валерій Швець
+380442000883
v.shvets@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Якість Послуг повинна відповідати Загальним вимогам до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 869 та іншим вимогам діючих стандартів технічних умов, і нормативним документам. Виконавець гарантує, що Послуги відповідають вимогам щодо їх якості, визначених відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектної документації зі створення центрального сегменту інформаційно - телекомунікаційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2021  —  31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі наданих Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 серпня 2021 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 17:02
Додаток_1_ ЦС ІТС (1).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"
#40217888
Переможець 39 951,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 17:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 17:06