Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний післяекспертний ремонт вузлів та обладнання ліфтів реєстр. № 2193, № 2194, №2204, № 2206, № 2207 в житловому будинку за адресою: пров. Парусний, буд.7 (п.1,п.2, п.3, п.4, п.5, п.6) в м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
958 575,60 UAH
UA-2021-08-19-003672-c 930f2cb84d2149678142626b307f1919
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2021 13:05
Очікувана вартість: 958 575,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 585,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4700 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний післяекспертний ремонт вузлів та обладнання ліфтів реєстр. № 2193, № 2194, №2204, № 2206, № 2207 в житловому будинку за адресою: пров. Парусний, буд.7 (п.1,п.2, п.3, п.4, п.5, п.6) в м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 4700 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
19 серпня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 16:15
документація на закупівлю - ліфт Парусний, 7.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-ЛІФТ" 945 861,00
UAH з ПДВ
906 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕЛЕСТЕК-ЛІФТ" 907 800,00
UAH з ПДВ
907 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 вересня 2021 00:52
звітність.zip
01 вересня 2021 00:52
Виписка из ЕДР.pdf
01 вересня 2021 00:52
табл 6.pdf
01 вересня 2021 00:52
Пояснювальна Записка.pdf
01 вересня 2021 00:52
досвід.zip
01 вересня 2021 00:52
накази.zip
01 вересня 2021 00:52
реєстрація декларації.pdf
01 вересня 2021 00:52
Наказ _ 4-к_ТОВ ЦЕНТРЛІФТ.pdf
01 вересня 2021 00:52
Дозвіл ЦЕНТР-ТИРЕ.pdf
01 вересня 2021 00:52
Акт госпіталь.pdf
01 вересня 2021 00:52
претензія Ц-Л.pdf
01 вересня 2021 00:52
договiр.rar
01 вересня 2021 00:52
Договірна ціна.pdf
01 вересня 2021 00:52
Рішення _4.pdf

Публічні документи

31 серпня 2021 11:52
Електронний підпис
31 серпня 2021 11:52
Наказ Директора ЕЛ.pdf
31 серпня 2021 11:52
згода з ТД 5738.pdf
31 серпня 2021 11:52
Протокол 02-21.pdf
31 серпня 2021 11:52
довідка ст 50 5738.pdf
31 серпня 2021 11:52
довідка про МТБ 5738.pdf
31 серпня 2021 11:52
Посвід.Казаковцев.pdf
31 серпня 2021 11:52
Наказ 5л.pdf
31 серпня 2021 11:52
Аналог договір АКТ.pdf
31 серпня 2021 11:52
згода з ТЗ 5738.pdf
31 серпня 2021 11:52
Наказ 2л.pdf
31 серпня 2021 11:52
Аналог договір Відгук.pdf
31 серпня 2021 11:52
Наказ 4л.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-ЛІФТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ЕЛЕСТЕК-ЛІФТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-ЛІФТ"
#40900547
Відхилено 906 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 11:09
ТОВ "ЕЛЕСТЕК-ЛІФТ"
#43944409
Переможець 907 800,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2021 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2021 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕСТЕК-ЛІФТ"
#43944409
907 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2023 10:44
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 10:41
ДУ №7 від 10.08.2023.PDF зміни до договору
10 серпня 2023 10:27
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 16:52
ДУ № 5 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
02 січня 2023 16:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:28
ДУ №3 від 17.12.2021 до договору №524 від 21.09.2021.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 15:18
ДУ № 1 від 21.09.2021 (Договір № 524).pdf зміни до договору
23 вересня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 15:12
Договір № 524 від 21.09.2021.pdf укладений
23 вересня 2021 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 524
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 524
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів і суми та продовження строку дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 524
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 524
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 795 042,62
UAH (в тому числі ПДВ 132 507,10 UAH)