Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), системи передавання тривожних сповіщень (електромонтажні роботи, код ДК 021:2015:45310000-3, встановлення систем пожежної сигналізації, код ДК 021:2015:45312100-8)
Очікувана вартість
563 954,63 UAH
UA-2021-08-19-002755-a ● 07036dde49fb4d82b6d2ea10e2ee6e01
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СЛОБІДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44041821 |
Місцезнаходження: | 66050, Україна , Одеська обл., смт. Слобідка, вул. Незалежності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Чопик +380955271445 slobidka.vo.msk.oz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2021 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 13:30 |
Очікувана вартість: | 563 954,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 819,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
для Комунального закладу "Опорний заклад «Слобідський заклад загальної середньої освіти» Слобідської селищної ради Подільського району Одеської області. Деталізований ДК 021:2015:45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), системи передавання тривожних сповіщень (електромонтажні роботи, код ДК 021:2015:45310000-3, встановлення систем пожежної сигналізації, код ДК 021:2015:45312100-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66050, Україна, Одеська область, смт Слобідка, Незалежності, будинок 2-О
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2021 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2021 10:27 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
19 серпня 2021 10:27 |
ТД Система ПС.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога що до копій особових медичних книжок працівників
Дата подання: 26 серпня 2021 13:37
Дата відповіді: 27 серпня 2021 15:18
Шановний Замовнику. Поясніть , будь ласка, чи можуть приймати участь у процедурі закупівлі постачальники в яких робітники не мають особових медичних книжок, а мають дійсні медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медогляду працівників. Дякуємо.
Відповідь: Ваше питання питання буде розглянуто тендерним комітетом, та за умови прийняття рішення про внесення змін до ТД такі зміни будуть внесено. Однак відповідно до п. 2.3. Додатку 1 ТД Учаснику необхідно надати саме копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг зі встановлення протипожежного устаткування.
Уточнення
Дата подання: 26 серпня 2021 16:30
Дата відповіді: 27 серпня 2021 15:24
Чи потрібно в складі пропозиції учасникам надавати Кошторис?
Відповідь: Відповідно до частини І Загальні вимоги Додатка 2 до ТД ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Також невід’ємною частиною проекту договору є Додаток 1 - Договірна ціна з додатками.
Дискримінація
Дата подання: 26 серпня 2021 16:33
Дата відповіді: 27 серпня 2021 15:34
Протягом гарантійного терміну Учасник, у випадку виходу з ладу обладнання або збою в роботі системи пожежної сигналізації, повинен направити фахівця на об’єкт для огляду і встановлення причин несправності. Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати 24 (двадцяти чотирьох) годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Одеській області або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Одеської області або може залучити потужності субпідрядників\співвиконавців, про що у складі пропозиції надається документальне підтвердження.
По-перше, Ліцензія на Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), системи передавання тривожних сповіщень (електромонтажні роботи діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. По-друге, проводиться закупівля на Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), системи передавання тривожних сповіщень (електромонтажні роботи), а не на технічне обслуговування СПС. Для здійсненя технічного обслуговування укладається окремий договір, тобто проводиться окрема закупівля. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації, закупівлею передбачені ще й гарантійні зобов’язання, які мають бути виконані якісно та вчасно.
Так, згідно Додатку 2 до тендерної документації гарантійний термін на встановлену систему пожежної сигналізації повинен складати не менше 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг.
Комунальний заклад "Опорний заклад "Слобідський заклад загальної середньої освіти", у якому має бути встановлена система пожежної сигналізації, є закладом освіти, де постійно знаходиться велика кількість дітей, в зв’язку з чим, у випадку виходу обладнання зі строю або її некоректної роботи, має бути здійснено відновлення працездатності системи пожежної сигналізації у максимально стислий час.
Замовник не має можливості чекати кілька днів, поки учасник направить до нього свого фахівця, оскільки некоректна робота системи пожежної сигналізації є прямою загрозою для життя дітей та працівників закладу.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки, учаснику, якій не зареєстрований або не має відокремленого підрозділу на території Одеської області, надається можливість залучити співвиконавців, які відповідають вказаним вимогам, а отже коло потенційних учасників не звужується.
Окрім послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації, закупівлею передбачені ще й гарантійні зобов’язання, які мають бути виконані якісно та вчасно.
Так, згідно Додатку 2 до тендерної документації гарантійний термін на встановлену систему пожежної сигналізації повинен складати не менше 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг.
Комунальний заклад "Опорний заклад "Слобідський заклад загальної середньої освіти", у якому має бути встановлена система пожежної сигналізації, є закладом освіти, де постійно знаходиться велика кількість дітей, в зв’язку з чим, у випадку виходу обладнання зі строю або її некоректної роботи, має бути здійснено відновлення працездатності системи пожежної сигналізації у максимально стислий час.
Замовник не має можливості чекати кілька днів, поки учасник направить до нього свого фахівця, оскільки некоректна робота системи пожежної сигналізації є прямою загрозою для життя дітей та працівників закладу.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки, учаснику, якій не зареєстрований або не має відокремленого підрозділу на території Одеської області, надається можливість залучити співвиконавців, які відповідають вказаним вимогам, а отже коло потенційних учасників не звужується.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
437 000,00
UAH з ПДВ
|
428 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
445 402,02
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АРДО" |
536 808,38
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Відхилено |
428 999,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 10:10
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
429 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 23:37
|
CCI22122021_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 23:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 17:59
|
CCI29102021.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 16:14
|
Протокол 30.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 16:11
|
Договір 116.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 14:05
|
CCI08102021_0002.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі тексту протоколу засідання тендерного комітету від 19.10.2021 року №30 |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до тексту додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до тексту додаткової угоди №2 |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |