Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Очікувана вартість
166 200,00 UAH
UA-2021-08-19-002534-b 5188108a1df64102a1c2ca34d70cbbbe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Наталія Дмитрівна

+380462652967 nataliia.serdiuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 44094124
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Реміснича, 11
Контактна особа: Сердюк Наталія Дмитрівна
+380462652967
nataliia.serdiuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю за ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне «Папір для друку» було двічі відмінено в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (Звіт про результати проведення процедури закупівлі №1: UA-2021-05-25-014257-b та Звіт про результати проведення процедури закупівлі №2: UA-2021-06-30-003804-b). Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право застосувати переговорну процедуру якщо ним було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підставі п. 1, ч. 2 ст. 40 Закону Замовником встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю за ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне «Папір для друку». Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі №1: UA-2021-05-25-014257-b-report та Звіт про результати проведення процедури закупівлі №2: UA-2021-06-30-003804-b-report.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021 19:07
Оскарження наміру укласти договір: 30 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Переговорна процедура; Категорія замовника: відповідно до зазначеної у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".; Мова (мови) договору/документу: українська.; Технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: згідно умов договору.; Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1662 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас "C", 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Реміснича, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 серпня 2021 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2021 18:39
UA-2021-06-30-003804-b-report.pdf
19 серпня 2021 18:39
UA-2021-05-25-014257-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРЕНЕЦЬ НАТАЛІЯ БОРИСІВНА
#3294602346
Переможець 166 200,00
UAH
19 серпня 2021 19:07

Документи

19 серпня 2021 19:07
Електронний підпис
19 серпня 2021 19:05
Обгрунтування.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 19:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРЕНЕЦЬ НАТАЛІЯ БОРИСІВНА
#3294602346
166 200,00
UAH
Документи

Документи

19 серпня 2021 19:07
Електронний підпис
19 серпня 2021 19:05
Обгрунтування.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:26
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 15:33
Договір_папір_2021.pdf укладений
31 серпня 2021 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 166 200,00
UAH