Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «CPV» 39290000-1 – Фурнітура різна (Фоторамка)
Очікувана вартість
1 932,00 UAH
UA-2021-08-19-001953-c 40b11d929c00486583d1e2ac0d745b6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Технічні та якісні характеристики товарів повинні відповідати умовам договору та діючим на території України нормативно-правовим актам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт.
ДК 021:2015 «CPV» 39290000-1 – Фурнітура різна (Фоторамка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2021
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар належної якості проводиться замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника, зазначений у договорі, на підставі належним чином оформленої видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання покупцем бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 серпня 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Псьол Ганна Іллівна
#3225511447
Переможець 1 932,00
UAH
19 серпня 2021 14:01

Документи

19 серпня 2021 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 14:04
Договір №79 від 17.08.2021.pdf укладений
19 серпня 2021 14:03