Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 1 п.к.)»
Очікувана вартість
1 474 550,77 UAH
UA-2021-08-18-006988-a 04d45cd704d34fadb0e874e4717aade4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Яковлева

+380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Галина Яковлева
+380442000883
h.yakovleva@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера (пункт 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»).
12. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: за результатами проведеної процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») між Національним агентством з питань запобігання корупції та ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» було укладено договір від 28.12.2020 № 171/20 (далі – Основний договір про закупівлю). Станом на 18.08.2021 ціна Основного договору із урахуванням змін, внесених до нього складає 27 448 393,92 грн з ПДВ.
Відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (наказ Національного агентства від 06.08.2021 № 488/21 «Про внесення змін до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 05.11.2020 № 506/20» (далі – Проект)), визначена необхідність у проведенні додаткових робіт до об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к, 2 п.к, 3 п.к., частина 4 п.к.)», а саме роботи по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 1 п.к.)» на суму 1 474 550,77 грн.
У складі додаткових робіт передбачені аналогічні роботи, які є тотожними ряду робіт, що містяться у Основному договорі про закупівлю та були запроектовані в інших пускових комплексах попереднього проекту, а також роботи та устаткування, які помилково не були враховані у попередньому проекті, а саме:
- Опорядження комутаційних кімнат на цокольному і 6-му поверхах (демонтаж штукатурки, демонтаж віконних коробок в кам’яних стелях, оздоблення стін, стелі, підготовчі та улаштувальні роботи по підлозі, улаштування коробів з гіпсокартону). Ці роботи у попередньому проекті були передбачені в пускових комплексах по цокольному і 6 поверхах. При коригуванні проекту ці роботи були перенесені до 1 п.к. Монтаж шаф СКС, здійснення якого передбачено у 1 п.к. попереднього проекту, неможливий без виконання опорядження в комутаційних кімнатах. Так, перед зварювальними роботами по оптиці, роботами по розведенню і монтажу кабелю СКС кімнати мають бути підготовлені. Опоряджувальні роботи після встановлення обладнання і пусконалагодження СКС неможливо буде виконати, оскільки висока вірогідність пошкодження обладнання і матеріалів СКС.
- Підключення розеточних груп, освітлення, кондиціонування в комутаційних кімнатах. Здійснення цих робіт перенесено з 3-го, 6-го поверхів на підвальний поверх та відображено в Проекті в 1 п.к. Обладнання комутаційних кімнат для роботи потребує електроживлення. Без влаштування електротехнічних рішень в комутаційних кімнатах неможливі пусконалагодження та робота СКС.
- Влаштування шаф місцевого управління системи димовидалення були передбачені в попередньому проектів в 6 п.к. Після коригування проекту влаштування таких шаф було перенесено до 1 п.к. Без монтажу даної системи робота пожежозахисної системи на 2 і 3 поверхах, роботи по яким на сьогоднішній день знаходяться на завершальному етапі, є неможливою.
- Підключення та улаштування щита розподільчого ЩР, що не було передбачено попереднім проектом. Після останнього коригування проекту ці роботи було внесено до 1 п.к. Щит ЩР був доданий, як додатковий, через те, що в головному розподільчому щиті (ГРЩ) немає місця для підключення комутаційних кімнат, системи підпору повітря, аварійного освітлення. Без підведення електроенергії неможлива робота вищезазначених систем, що унеможливить роботу комутаційних кімнат.
- Монтаж обладнання систем пожежної безпеки, системи автоматики димовидалення для замкнутого циклу їх роботи. Після останнього коригування проекту ці роботи було внесено до 1 п.к. Для можливості повноцінної роботи зазначених систем, до початку робіт з пусконалагодження, необхідно виконати монтаж всього обладнання системи пожежного захисту.
У зв’язку з викладеним ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» звернулось до Національного агентства з листом від 16.08.2021 № 16/01-в з проханням укласти договір щодо закупівлі додаткових аналогічних робіт до Основного договору про закупівлю від 28.12.2020 № 171/20.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищезазначене та те, що після укладення Основного договору про закупівлю не сплинув трирічний строк, а також у Національного агентства виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у Основному договорі про закупівлю, вартість цих аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю із урахуванням змін, внесених до нього, та закупівля здійснюється у того самого учасника ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ», необхідно застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону з ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» на суму 1 474 550,77 грн.
Тому, «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 1 п.к.)» для Національного агентства з питань запобігання корупції може бути виконаний виключно ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» через те, що після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021 13:41
Оскарження наміру укласти договір: 29 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 1 п.к.)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт. Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 та акту про виконані роботи. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Підрядника. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 серпня 2021 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ТРЕЙДІНГ"
#40729651
Переможець 1 474 550,77
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 13:41

Документи

18 серпня 2021 13:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2021 13:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ТРЕЙДІНГ"
#40729651
1 474 550,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2021 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:03
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 20:10
85_21_ду1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 20:07
Додатки до ду1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 20:07
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 14:39
Договір 85_21.pdf укладений
31 серпня 2021 14:38
Додатки до договору.pdf укладений
31 серпня 2021 14:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 вересня 2021 11:21
1 174 560,65 UAH UA618201720343190001000093634
Національне агентство
UA228201720355309107000709504
ТОВ "ГРІН ТРЕЙДІНГ"
Оплачений
07 жовтня 2021 12:04
150 991,45 UAH UA618201720343190001000093634
Національне агентство
UA228201720355309107000709504
ТОВ "ГРІН ТРЕЙДІНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 85/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 325 552,10
UAH (в тому числі ПДВ 220 925,35 UAH)