Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо встановлення склопакетів у металопластиковій конструкції вхідної групи за адресою: проспект Свободи,22 блок Б
Очікувана вартість
4 049,00 UAH
UA-2021-08-18-005476-a c67fc63e367940439e1f6a0183ff2bb5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адміністратор Олександр Васильович

380444633420 knpcpmsd2pod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38946192
Місцезнаходження: 04215, Україна , Київська обл., Київ, проспект Свободи,22
Контактна особа: Адміністратор Олександр Васильович
380444633420
knpcpmsd2pod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо встановлення склопакетів у металопластиковій конструкції вхідної групи за адресою: проспект Свободи,22 блок Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Свободи,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Тендерна документація

18 серпня 2021 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер-Норм"
#37696239
Переможець 4 049,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 12:13

Документи

18 серпня 2021 12:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 15:58
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 12:15
_ ДОГОВІР ТА ДОДАТОК від 18 08 2021.pdf укладений
18 серпня 2021 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів ВИКОНАВЦЯ
Номер договору про закупівлю: 4049
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 049,00
UAH (в тому числі ПДВ 674,83 UAH)