Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архівні послуги: 1. Розробка схеми систематизації та складання плану-калькуляції упорядкування документів 2. Визначення й уточнення фондової належності документів і справ управлінської документації та документів особового походження 3. Виймання та ознайомлення (первинне) з внутрішнім змістом документів із файлів 4. Систематизація справ до проведення експертизи цінності документів і справ за роками або за структурними підрозділами 5. Проведення експертизи наукової і практичної цінності документів і справ постійного зберігання та з особового складу із переглядом документів поаркушно
Очікувана вартість
49 350,00 UAH
UA-2021-08-17-011051-a c5cd262af46b4808907ebf36067577ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Трегуб

+380567945459 tenderdnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25006848
Вебсайт: http://dridu.dp.ua
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гоголя, буд. 29
Контактна особа: Микола Трегуб
+380567945459
tenderdnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


1. Розробка схеми систематизації та складання плану-калькуляції упорядкування документів (1план)
2. Визначення й уточнення фондової належності документів і справ управлінської документації та документів особового походження (1 справа)
3. Виймання та ознайомлення (первинне) з внутрішнім змістом документів із файлів (1 файл)
4. Систематизація справ до проведення експертизи цінності документів і справ за роками або за структурними підрозділами (1 справа)
5. Проведення експертизи наукової і практичної цінності документів і справ постійного зберігання та з особового складу із переглядом документів поаркушно (1 справа)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Архівні послуги:
1. Розробка схеми систематизації та складання плану-калькуляції упорядкування документів
2. Визначення й уточнення фондової належності документів і справ управлінської документації та документів особового походження
3. Виймання та ознайомлення (первинне) з внутрішнім змістом документів із файлів
4. Систематизація справ до проведення експертизи цінності документів і справ за роками або за структурними підрозділами
5. Проведення експертизи наукової і практичної цінності документів і справ постійного зберігання та з особового складу із переглядом документів поаркушно
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Гоголя, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Тендерна документація

17 серпня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФСПЕЦ СЕРВІС"
#41288677
Переможець 49 350,00
UAH
17 серпня 2021 17:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 17:40
Договір 1_2021.pdf укладений
17 серпня 2021 17:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Технічна помилка