Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт, благоустрій центральної частини міста по вул.Свободи, вул.Торська в м.Слов'янськ" ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
405 000,00 UAH
UA-2021-08-17-006793-a dd2280485caa4b6da3c83b250e806dc0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 405 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт, благоустрій центральної частини міста по вул.Свободи, вул.Торська в м.Слов'янськ" ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , вул. Свободи, Торська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після одержання позитивного експертного звіту Підрядник передає «Замовнику» зазначений звіт та розроблену проєктну документацію по накладній в 4 (чотирьох) примірниках на паперових носіях, та один примірник – в електронному вигляді, у форматі узгодженому між Підрядником і Замовником, а виконані роботи - по акту здачі-приймання виконаних робіт. Замовник зобов'язується в 5-денний термін від дати отримання прийняти роботи, підписати акт та передати «Підряднику» один примірник або надати письмову мотивовану відмову від прийняття робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 14:20
Оголошення ПКД Свободи, Торська. Коригована..docx
17 серпня 2021 14:18
Договор Додаток 3.doc
17 серпня 2021 14:18
Схема.pdf
17 серпня 2021 14:18
Додаток 2 ТЗ.docx
17 серпня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 14:20
Оголошення ПКД Свободи, Торська. Коригована..docx
17 серпня 2021 14:18
Оголошення ПКД Свободи, Торська. Коригована..docx
17 серпня 2021 14:18
Договор Додаток 3.doc
17 серпня 2021 14:18
Схема.pdf
17 серпня 2021 14:18
Додаток 2 ТЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 400 099,15
UAH з ПДВ
400 099,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2021 12:19
Електронний підпис
26 серпня 2021 12:17
34. Довідка про МТБ.PDF
26 серпня 2021 12:17
22. Лист-відгук.PDF
26 серпня 2021 12:17
17. Витяг ЄДР.pdf
26 серпня 2021 12:17
26. Накази.pdf
26 серпня 2021 12:17
29. Кошторис.PDF
26 серпня 2021 12:17
14. Проект договору.PDF
26 серпня 2021 12:17
23. Експертний звіт.pdf
26 серпня 2021 12:17
11. Технічне завдання.PDF
26 серпня 2021 12:17
18. Витяг ПДВ.PDF
26 серпня 2021 12:17
07. Паспорт директора.pdf
26 серпня 2021 12:17
13. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 400 099,15
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 11:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

31 серпня 2021 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
400 099,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2021 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 08:51
ДУ №2 к договору 64.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 12:44
Договір 64.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 19:23
Ду №1 від 01.09.21.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 19:22
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 15:07
Договір 64 від 01.09.21.PDF укладений
01 вересня 2021 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 1.1 та Додаток 4 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-306/ПКД /64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 21-306/ПКД /64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 9 договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-306/ПКД /64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 400 099,15
UAH (в тому числі ПДВ 66 683,19 UAH)