Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту будівлі Заводоуправління, інв. №100089, Код ДК 021:2015 "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт"
Очікувана вартість
3 044 130,29 UAH
UA-2021-08-17-004722-a 3aa3adb298874706ae382ca8c854b88d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Iрина Мамонтова

+380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Iрина Мамонтова
+380487293675
i.mamontova@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2021 17:30
Очікувана вартість: 3 044 130,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 441,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 3% вартості договору про закупівлю у вигляді перерахунку на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Посадова особа, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань - Начальник інженерної служби А.А. Щетинин (048) 729-72-87
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту будівлі Заводоуправління, інв. №100089, Код ДК 021:2015 "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: ДП «Одеський порт» - 65026, м. Одеса, Митна площа, 1. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2024 року, 90 календарних днів безпосереднього виконання робіт з дати передачі фронту робіт за відповідним актом та сплати Замовником авансу (детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення)).Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників, Додаток 2: Інші вимоги до учасників, Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі, Додаток 4: Проект договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Попередня оплата становить 30 (тридцять) % від вартості Договору, протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, після отримання від ПІДРЯДНИКА рахунку. Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Проміжні та остаточна сплати за виконані роботи здійснюються Замовником на протязі 5-ти банківських днів з моменту підписання двосторонніх проміжних та остаточного актів приймання виконаних робіт, складених по формі КБ-2в та КБ-3 і отримання відповідних рахунків від Підрядника. Розмір сплати за виконані роботи по проміжним та остаточним актами, з урахуванням вимог пункту 2.4 Договору, становить 70 (сімдесят) відсотків від вартості виконаних робіт за відповідним актом виконаних робіт. (детальніше в проекті Договору про закупівлю - Додаток 4 до оголошення) Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 3% вартості договору про закупівлю у вигляді перерахунку на рахунок Замовника.
17 серпня 2021 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2021 12:19
Додаток 1,2,3,4.docx
17 серпня 2021 12:19
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 3 041 153,70
UAH з ПДВ
3 041 153,70
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 серпня 2021 16:45
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:43
ЗВВ 2.pdf
30 серпня 2021 16:42
Т 11.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЗКР.pdf
30 серпня 2021 16:42
ПР І ЗВР.pdf
30 серпня 2021 16:42
ПЗ.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЗВВ.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЛС 4.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЛС 3.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЛС 2.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЛС 1.pdf
30 серпня 2021 16:42
ИВР.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЗВВ 4.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЗВВ 3.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЗВВ 3.pdf
30 серпня 2021 16:42
ЗВВ 1.pdf
30 серпня 2021 16:42
ДЦ.pdf
30 серпня 2021 13:25
Електронний підпис
30 серпня 2021 13:24
татра_67-min.pdf
30 серпня 2021 11:55
Електронний підпис
30 серпня 2021 11:19
Договір Кримська 72.pdf
30 серпня 2021 11:19
Приказ на директора.pdf
30 серпня 2021 11:19
Оборотно-сальдова 2.pdf
30 серпня 2021 11:19
Наказ Полущук.pdf
30 серпня 2021 11:19
ЗВВ 3.pdf
30 серпня 2021 11:19
тех_паспорт_65_т).pdf
30 серпня 2021 11:19
09_Довідка звітність.pdf
30 серпня 2021 11:19
Трудова Краснянський.pdf
30 серпня 2021 11:19
Лицензия СС3.pdf
30 серпня 2021 11:19
ПЗ.pdf
30 серпня 2021 11:19
Оборотно-сальдова 1.pdf
30 серпня 2021 11:19
04_Гарантія оренда.pdf
30 серпня 2021 11:19
15_Довідка бухгалтер.pdf
30 серпня 2021 11:19
Трудова Желясков.pdf
30 серпня 2021 11:19
Відгук Добр. 122.PDF
30 серпня 2021 11:19
ЛС 1.pdf
30 серпня 2021 11:19
S1499201 Квитанція №2.pdf
30 серпня 2021 11:19
Договір ЦПХ Меленчук.pdf
30 серпня 2021 11:19
01_Довідка досвід (2).pdf
30 серпня 2021 11:19
ЛС 3.pdf
30 серпня 2021 11:19
ВИТЯГ ПДВ.pdf
30 серпня 2021 11:19
Т11.pdf
30 серпня 2021 11:19
Рішення учасника.pdf
30 серпня 2021 11:19
Кошторис Добр. 122.pdf
30 серпня 2021 11:19
Опис 04.11.2020.pdf
30 серпня 2021 11:19
Устав 2020.pdf
30 серпня 2021 11:19
00_Проект договору.pdf
30 серпня 2021 11:19
07_Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2021 11:19
ЗВВ 2.pdf
30 серпня 2021 11:19
ЛС 4.pdf
30 серпня 2021 11:19
татра_67.pdf
30 серпня 2021 11:19
Рішення учасника.pdf
30 серпня 2021 11:19
Штатний розклад.pdf
30 серпня 2021 11:19
Наказ Ямкін, Рудой.pdf
30 серпня 2021 11:19
Трудова Миропольський.pdf
30 серпня 2021 11:19
08_Довідка субпідряд.pdf
30 серпня 2021 11:19
Відгук Кримська 72.PDF
30 серпня 2021 11:19
11_Лист-згода Меленчук.pdf
30 серпня 2021 11:19
ИВР.pdf
30 серпня 2021 11:19
14_Лист-згода договір.pdf
30 серпня 2021 11:19
ДЦ.pdf
30 серпня 2021 11:19
ОПР.pdf
30 серпня 2021 11:19
Прямі і ЗВВ.pdf
30 серпня 2021 11:19
ЛС 2.pdf
30 серпня 2021 11:19
Екскаватор Liebherr.pdf
30 серпня 2021 11:19
Кошторис Кримська 72.pdf
30 серпня 2021 11:19
ССР.pdf
30 серпня 2021 11:19
Трудова Поліщук.pdf
30 серпня 2021 11:19
ЗВВ 1.pdf
30 серпня 2021 11:19
14_Довідка декларація.pdf
30 серпня 2021 11:19
ЗВВ 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
Переможець 3 041 153,70
UAH з ПДВ
02 вересня 2021 12:09

Документи

02 вересня 2021 12:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2021 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
3 041 153,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2021 12:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 09:37
Звіт про виконання договору КД-21818.docx укладений
02 лютого 2022 08:38
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 16:34
Доп.КД-21818_1.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 10:33
Повідомлення про внесення змін КД-21818.docx зміни до договору
01 лютого 2022 10:33
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 15:22
КД-21818.pdf укладений
09 вересня 2021 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: КД-21818
Договір:
Номер додаткової угоди: КД-21818/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2021 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 041 140,13
UAH (в тому числі ПДВ 506 856,68 UAH)