Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «CPV» 33710000-0 – Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило господарське тверде)
Очікувана вартість
178,56 UAH
UA-2021-08-17-001672-c d9c01cc3497948d984ff5de6aa141cb0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Технічні та якісні характеристики товарів повинні відповідати умовам договору та діючим на території України нормативно-правовим актам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт.
ДК 021:2015 «CPV» 33710000-0 – Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило господарське тверде)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар належної якості проводиться замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника, зазначений у договорі, на підставі належним чином оформленої видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання покупцем бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 серпня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Офіс Комфорт"
#43160066
Переможець 178,56
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 14:38

Документи

17 серпня 2021 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 14:39
Договір №66 від 16.08.2021.pdf укладений
17 серпня 2021 14:39