Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книни обліку розрахункових операцій
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2021-08-17-001130-b 5f66a0653d5b4016881265ca9b4f4b6d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвиненко Оксана Михайлівна

380969403993 kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35069244
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9
Контактна особа: Литвиненко Оксана Михайлівна
380969403993
kp_miskavtotranc_tmr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2021 16:00
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Книги обліку розрахункових операцій відповідно до Додатку 1 до порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій (пункт 3 глави 1 розділу ІІ ) в кількості 100 (сто) штук. Книга обліку розрахункових операцій повинна бути прошнурована та на останній сторінці повинен бути засіб контролю, сторінки з газетного паперу. Поставка товару здійснюється протягом десяти днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Від скановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Книги обліку розрахункових операцій відповідно до Додатку 1 до порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій (пункт 3 глави 1 розділу ІІ ) в кількості 100 (сто) штук. Книга обліку розрахункових операцій повинна бути прошнурована та на останній сторінці повинен бути засіб контролю, сторінки з газетного паперу. Поставка товару здійснюється протягом десяти днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Від скановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тролейбусна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Книги обліку розрахункових операцій відповідно до Додатку 1 до порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій (пункт 3 глави 1 розділу ІІ ) в кількості 100 (сто) штук. Книга обліку розрахункових операцій повинна бути прошнурована та на останній сторінці повинен бути засіб контролю, сторінки з газетного паперу. Поставка товару здійснюється протягом десяти днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Від скановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Чайковський Володимир Семенович 6 372,00
UAH з ПДВ
6 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2021 14:57
Електронний підпис
27 серпня 2021 14:55
Витяг.rtf
27 серпня 2021 14:55
Довідка статистики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Чайковський Володимир Семенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Чайковський Володимир Семенович
#2393613599
Переможець 6 372,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2021 13:21

Документи

31 серпня 2021 13:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Чайковський Володимир Семенович
#2393613599
6 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2021 13:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 15:12
Договір 001130.pdf укладений
06 вересня 2021 15:10