Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги по внесенню змін до програмного забезпечення в бухгалтерії).
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-08-17-000415-b 2d0bf50cb43d44cda00b236a6798ac09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Резніченко Світлана Андріївна

380522341137 kogiv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01994971
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Короленка 58
Контактна особа: Резніченко Світлана Андріївна
380522341137
kogiv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Згідно договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (CPV): 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги по внесенню змін до програмного забезпечення в бухгалтерії).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет(кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 серпня 2021 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванів Ярослав Володимирович
#2272704098
Переможець 3 000,00
UAH
17 серпня 2021 09:39

Документи

17 серпня 2021 09:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 09:41
договір №807_142.pdf укладений
17 серпня 2021 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH