Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект для стільця (спинка, сидіння)
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2021-08-17-000097-c 9cab12d5e69a4077bd33bf91eaabd2aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Анастасія Олександрівна

+380464521203 dvssergienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Сергієнко Анастасія Олександрівна
+380464521203
dvssergienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Комплект до стільця (сидіння, спинка кож. зам.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка, 108-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 серпня 2021 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аверченко С.М.
#2377102819
Переможець 5 600,00
UAH
17 серпня 2021 08:52

Документи

17 серпня 2021 08:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 09:36
Договір укладений
17 серпня 2021 09:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект до стільця (сидіння, спинка кож. зам.) 8 комплекти 700,00
UAH