Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
730 476,00 UAH
UA-2021-08-16-006611-a ed6cc2ce22e947a5b19d170995a887b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Дем'янець

+380990960340 alina.zakupki2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАЛОМИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44178434
Місцезнаходження: 52612, Україна , Дніпропетровська обл., Покровський р-н, село Маломихайлівка, вул. Центральна, будинок 30
Контактна особа: Аліна Дем'янець
+380990960340
alina.zakupki2021@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2021 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2021 14:42
Очікувана вартість: 730 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 652,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт системи протипожежного захисту
(система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у приміщенні КЗО «Маломихайлівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ ім. І.Г.Скакуна» за адресою: вул. Центральна, 22 с. Маломихайлівка Покровський р-он Дніпропетровська область
(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015: 45310000-3 ‒ Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у приміщенні КЗО «Маломихайлівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ ім. І.Г.Скакуна» за адресою: вул. Центральна, 22 с. Маломихайлівка Покровський р-он Дніпропетровська область (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015: 45310000-3 ‒ Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52612, Україна, Дніпропетровська область, с.Маломихайлівка, вул. Центральна,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником підстави, а саме: підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 14:45
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
16 серпня 2021 14:41
Долаток 4 Проект договору.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 2.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 1.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 5.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 6.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 3.docx
16 серпня 2021 14:41
протокол 14_pdf.pdf
16 серпня 2021 14:41
Додаток 7.docx
16 серпня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2021 14:45
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
16 серпня 2021 14:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
16 серпня 2021 14:41
Долаток 4 Проект договору.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 2.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 1.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 5.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 6.docx
16 серпня 2021 14:41
Додаток 3.docx
16 серпня 2021 14:41
протокол 14_pdf.pdf
16 серпня 2021 14:41
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення щодо дискримінації
Дата подання: 17 серпня 2021 15:21
Дата відповіді: 18 серпня 2021 14:06
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги Додаток № 1 до тендерної документації, а саме пункту 12 "12. З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником, у період уточнень та перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 Просимо вас внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення поточного ремонту, а саме «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) у приміщенні КЗО «Маломихайлівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ ім. І.Г.Скакуна» за адресою: вул. Центральна, 22 с. Маломихайлівка Покровський р-он Дніпропетровська область», а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих електромереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." 730 475,31
UAH з ПДВ
730 475,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2021 14:39
Електронний підпис
27 серпня 2021 14:36
кошторис.pdf
27 серпня 2021 14:36
Статут ТОВ.pdf
27 серпня 2021 14:36
Акт відвідування.pdf
27 серпня 2021 14:36
Лицензия ДСНС.jpeg
27 серпня 2021 14:36
фз тчк-1.jpg
27 серпня 2021 14:36
Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2021 14:36
Довідка форм ціни.pdf
27 серпня 2021 14:36
витяг точ 333190001658_15_07.pdf
27 серпня 2021 14:36
17.pdf
27 серпня 2021 14:36
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 серпня 2021 14:36
фз тчк-2.jpg
27 серпня 2021 14:36
док прац-в.pdf
27 серпня 2021 14:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 серпня 2021 14:36
Сертифікат сметчика.pdf
27 серпня 2021 14:36
протокол.pdf
27 серпня 2021 14:36
сертифікати.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."
#43550331
Переможець 730 475,31
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 15:42

Документи

30 серпня 2021 15:42
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:40
Протокол №20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС."
#43550331
730 475,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 15:42
Електронний підпис
30 серпня 2021 15:40
Протокол №20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 15:49
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 15:35
Календарний графік иконання робіт .pdf укладений
17 вересня 2021 15:34
Договірна ціна.pdf укладений
17 вересня 2021 15:34
Договір 9 Електропожсервіс.pdf укладений
17 вересня 2021 15:34
Кошторисна документація.pdf укладений
17 вересня 2021 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 730 475,31
UAH