Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові бланки
Очікувана вартість
692,50 UAH
UA-2021-08-13-002227-a bbc8eb5297df4733b4bdde24ece94ab9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ольга Дмитрівна

+380433162254 sytkiv.inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Ситковецька спеціальна школа» Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження: 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
523 шт
Паперові бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, смт.Ситківці, вул.Центральна,140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник протягом 30 календарних днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 серпня 2021 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Немирівська міськадрукарня"
#02465737
Переможець 692,50
UAH
13 серпня 2021 10:47

Документи

13 серпня 2021 10:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 10:56
Договір укладений
13 серпня 2021 10:53