Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби пластикові каналізаційні КОРСИС та муфти з’єднання .
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2021-08-13-001146-b 40d10ad39d944f59bfef9221dfbfa800
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шатонська Мар'яна Мар'янівна

+380324751581 tr.vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ
Код ЄДРПОУ: 33086713
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, вул Івана Франка буд 59
Контактна особа: Шатонська Мар'яна Мар'янівна
+380324751581
tr.vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2021 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2021 10:00
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2340.00 Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. 10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. 11. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. ¬12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: __________ (зазначається замовником самостійно). Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник спрощеної закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: 82200, м. Трускавець, вул. Ів. Франка, 59 П/р UA 073252680000000002600130152 в ПАТ АКБ «Львів» м. Львів, МФО 325268 Код ЄДРПОУ: 33086713 Місцезнаходження Замовника:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2340 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Номенклатурні позиції відповідно до наказу МЕРТ №1082 від 11.06.2020 44163130-0 Каналізаційні труби; 4163240-4 Трубні муфти . Власні кошти. Закупівля на 2021рік. Назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «Трускавецький водоканал», 82200, м. Трускавець, вул. Івана Франка, 59 ЄДРПОУ: 33086713. Суб’єкт малого підприємництва; Категорії замовників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Тендерне забезпечення вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 пог. метр
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 160 мм (L по 12 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163130-0 — Каналізаційні труби
24 пог. метр
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 250 мм ( L по 12 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163130-0 — Каналізаційні труби
24 пог. метр
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 300 мм ( L по 12 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163130-0 — Каналізаційні труби
24 пог. метр
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 400 мм ( L по 12 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163130-0 — Каналізаційні труби
6 шт
Муфта зєднання Ø 160 з ущільнювачами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163240-4 — Трубні муфти
6 шт
Муфта зєднання Ø 250 з ущільнювачами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163240-4 — Трубні муфти
6 шт
Муфта зєднання Ø 300 з ущільнювачами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163240-4 — Трубні муфти
6 шт
Муфта зєднання Ø 400 з ущільнювачами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франеа,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44163240-4 — Трубні муфти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2340.00 Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. 10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. 11. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. ¬12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: __________ (зазначається замовником самостійно). Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник спрощеної закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: 82200, м. Трускавець, вул. Ів. Франка, 59 П/р UA 073252680000000002600130152 в ПАТ АКБ «Львів» м. Львів, МФО 325268 Код ЄДРПОУ: 33086713 Місцезнаходження Замовника:

Сума забезпечення: 2340 UAH
13 серпня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2021 10:32
Оголошення для спрощеної закупівлі .docx
13 серпня 2021 10:32
Додаток 2 технічні характеристики.docx
13 серпня 2021 10:32
Договір Проект.doc
13 серпня 2021 10:32
протокол 70.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Номенклатура
Дата подання: 16 серпня 2021 14:32
Дата відповіді: 16 серпня 2021 15:29
Чи можна дані труби по всім типорозмірам згідно закупівлі запропонувати довжиною по 6 метрів з муфтою і одним ущілюнюючим кільцем в комплекті?
Відповідь: Ні,не можна. Вимоги вказані у тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 серпня 2021 10:08
Електронний підпис
19 серпня 2021 10:07
ses-korsys-katz-01.jpg
19 серпня 2021 10:07
Наказ на директора.pdf
19 серпня 2021 10:07
Додаток 7 ІД про МТБ.pdf
19 серпня 2021 10:07
Звіт 2021р.pdf
19 серпня 2021 10:07
211084_DKBO_Гарантія.pdf.p7s.p7s
19 серпня 2021 10:07
211084_DKBO_Гарантія.pdf.p7s.p7s.zip
19 серпня 2021 10:07
паспорт Попитак.pdf
19 серпня 2021 10:07
ГЛ про захист довіклля.pdf
19 серпня 2021 10:07
cert-sewage-korsys-katz.jpg
19 серпня 2021 10:07
Dovidka_МВС.pdf
19 серпня 2021 10:07
ГЛ про санкції.pdf
19 серпня 2021 10:07
ses-korsys-katz-02.jpg
19 серпня 2021 10:07
211084_DKBO_Гарантія.pdf
19 серпня 2021 10:07
ІД про право підпису.pdf
19 серпня 2021 10:07
Розширений витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
#2456007193
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2021 08:18

Документи

27 серпня 2021 08:18
Електронний підпис
27 серпня 2021 08:17
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2021 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
#2456007193
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2021 08:18
Електронний підпис
27 серпня 2021 08:17
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 15:01
звіт укладений
16 вересня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 08:48
договір укладений
30 серпня 2021 08:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 160 мм (L по 12 м) 24 пог. метр 310,00
UAH
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 250 мм ( L по 12 м) 24 пог. метр 520,00
UAH
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 300 мм ( L по 12 м) 24 пог. метр 710,00
UAH
Труба каналізаційна гофрована КОРСИС Ø 400 мм ( L по 12 м) 24 пог. метр 1 110,00
UAH
Муфта зєднання Ø 160 з ущільнювачами 6 шт 250,00
UAH
Муфта зєднання Ø 250 з ущільнювачами 6 шт 450,00
UAH
Муфта зєднання Ø 300 з ущільнювачами 6 шт 750,00
UAH
Муфта зєднання Ø 400 з ущільнювачами 6 шт 950,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 78 000,00
UAH