Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сталь листова гарячекатана, код 14620000-3 за ДК 021:2015 «Сплави»
Hot-rolled steel sheet, code 14620000-3 for DK 021: 2015 "Alloys"
Hot-rolled steel sheet, code 14620000-3 for DK 021: 2015 "Alloys"
Очікувана вартість
4 637 037,50 UAH
UA-2021-08-12-009877-a ● d08beb8da61945e7b217a7c114d28a80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Наталя Гуленко +380684594204 povna.natali@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Natalia Gulenko +380684594204 povna.natali@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 4 637 037,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Publication date: | 12 серпня 2021 16:15 |
Enquiries until: | 03 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 вересня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 637 038 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 47 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Сталь листова У8А 10 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet Y8A 10 mm
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 кілограми
Сталь листова У8А 30 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet Y8A 30 mm
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
600 кілограми
Сталь листова У8А 40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet Y8A 40 mm
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 кілограми
Сталь листова 25 мм Ст 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 25 mm St 45
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 кілограми
Сталь листова 15 мм Ст 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 15 mm St 45
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2850 кілограми
Сталь листова 20 мм Ст 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 20 mm St 45
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 кілограми
Сталь листова 30 мм Ст 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 30 mm St 45
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
500 кілограми
Сталь листова 40 мм Ст 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 40 mm St 45
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
15000 кілограми
Сталь листова 2,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 2,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
600 кілограми
Сталь листова 2,5 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 2,5 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10000 кілограми
Сталь листова 3,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Киів, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 3,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
7000 кілограми
Сталь листова 4,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 4,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4000 кілограми
Сталь листова 5,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 5,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5000 кілограми
Сталь листова 6,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 6,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
6000 кілограми
Сталь листова 8,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 8,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5250 кілограми
Сталь листова 10,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 10,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5390 кілограми
Сталь листова 12,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 12,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
5550 кілограми
Сталь листова 16,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 16,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
3250 кілограми
Сталь листова 20,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 20,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4700 кілограми
Сталь листова 25,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 25,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1600 кілограми
Сталь листова 30,0 мм г/к 3 ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 30,0 mm g/k 3 PS
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
2900 кілограми
Сталь листова 1,5 мм г/к ст 65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Steel sheet 1,5 mm g/k st 65
CPV: 14622000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 16:15 |
ТД Сталь листова гарячекатана.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-12-009877-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОТА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41323412
Дата подання: 17 серпня 2021 15:30
Технічне завдання
Доброго дня. Шановний Замовнику, враховуючи специфіку виробництва металопрокату в Україні та з метою забезпечення суттєвої конкуренції на торгах просимо поділити закупівлю на лоти, а саме – позиції №№ 1,2,3 та № 23 (Додаток № 5 ТД) виділити в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2021 13:35
Доброго дня!
Розбивку предмета закупівлі на окремі лоти вважаємо недоцільною, так як це може розцінюватись як надання переваги конкретному учаснику, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення (вимогу). Замовником прийнято рішення не задовольнити вимогу.
Розбивку предмета закупівлі на окремі лоти вважаємо недоцільною, так як це може розцінюватись як надання переваги конкретному учаснику, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення (вимогу). Замовником прийнято рішення не задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2021-08-12-009877-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 02 вересня 2021 17:11
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2021 16:09
Уповноважена особа розглянула звернення до Замовника за роз’ясненнями по закупівлі: Сталь листова гарячекатана, код 14620000-3 за ДК 021:2015 «Сплави» та повідомляє наступне.
Проект договору погоджений та затверджений. Тому Додаток 3 «Проєкт договору» до тендерної документації залишається без змін.
Розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Розбивку предмета закупівлі на окремі лоти Замовник вважає недоцільним та залишає Додаток №5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» без змін.
Проект договору погоджений та затверджений. Тому Додаток 3 «Проєкт договору» до тендерної документації залишається без змін.
Розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Розбивку предмета закупівлі на окремі лоти Замовник вважає недоцільним та залишає Додаток №5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» без змін.
Номер вимоги: UA-2021-08-12-009877-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 16 вересня 2021 11:53
безпідставна дискваліфікація
Шановний Замовнику
В наслідок нашої безпідставної дискваліфікації, вимушені звернути Вашу увагу на наступні положення Закону, а також вимоги тендерної документації.
Так у відповідності до ч. 5 ст. 22 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Водночас, п. 1 розділу 3 тендерна документація встановлена таж сама умова: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
В данному випадку у закупівлі UA-2021-08-12-009877-a Тендерна пропозиція учасника подана у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
За цих умов, прийняте Вами рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЮГСТАЛЬ» протирічить вимогам Закону та умовам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати прийняте вами рішення та прийняте нове, яким допустити ТОВ «ЮГСТАЛЬ» до аукціону. В іншому випадку вимушені будемо захищати свої порушені права у визначений Законом спосіб.
Розгорнути
Згорнути
В наслідок нашої безпідставної дискваліфікації, вимушені звернути Вашу увагу на наступні положення Закону, а також вимоги тендерної документації.
Так у відповідності до ч. 5 ст. 22 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Водночас, п. 1 розділу 3 тендерна документація встановлена таж сама умова: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
В данному випадку у закупівлі UA-2021-08-12-009877-a Тендерна пропозиція учасника подана у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
За цих умов, прийняте Вами рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЮГСТАЛЬ» протирічить вимогам Закону та умовам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати прийняте вами рішення та прийняте нове, яким допустити ТОВ «ЮГСТАЛЬ» до аукціону. В іншому випадку вимушені будемо захищати свої порушені права у визначений Законом спосіб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2021 17:15
На електронному майданчику 16.09.2021 11:53 отримано вимогу до замовника безпідставна дискваліфікація по Закупівлі, яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель за № (ID) UA-2021-08-12-009877-a.a3 (далі - Вимога):
Шановний Замовнику
В наслідок нашої безпідставної дискваліфікації, вимушені звернути Вашу увагу на наступні положення Закону, а також вимоги тендерної документації. Так у відповідності до ч. 5 ст. 22 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Водночас, п. 1 розділу 3 тендерна документація встановлена таж сама умова: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
В данному випадку у закупівлі UA-2021-08-12-009877-a Тендерна пропозиція учасника подана у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». За цих умов, прийняте Вами рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЮГСТАЛЬ» протирічить вимогам Закону та умовам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати прийняте вами рішення та прийняте нове, яким допустити ТОВ «ЮГСТАЛЬ» до аукціону. В іншому випадку вимушені будемо захищати свої порушені права у визначений Законом спосіб
Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі та повідомляє:
Пропозицію Учасника ТОВ "ЮГСТАЛЬ" було дискваліфіковано згідно протоколу №135 від 15.09.2021 уповноваженої особи на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимогам Тендерної документації (розділ III част.1)
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) у форматі PDF.
Учасником надано документи у форматі Microsoft Word 97-2003 (.doc):
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ (додаток 1 ТД);
2. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів (додаток 2 табл.2 п.1 пп.1.1 ТД);
3. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше) (додаток 2 табл.2 п.2 пп.2.1.2 ТД);
4. Згода з умовами проекту договору, викладеному в Додатку 3 до тендерної документації, підписана уповноваженою особою Учасника і скріплена печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою) Учасника за формою згідно Додатку 4 до тендерної документації (додаток 2 табл.2 п.7 ТД);
5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка складається з:
- Технічної специфікації , яка повинна відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 2 табл.2 п.8 пп.8.1.1 ТД);
- Згоди з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у додатку 5 до тендерної документації, викладеної у довільній формі. (додаток 2 табл.2 п.8 пп.8.1.2 ТД);
6. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. (додаток 2 табл.2 п.9 ТД);
7. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» (додаток 2 табл.3 ТД).
Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника, пропозиція якого відхилена, звертатися виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не звертатися з вимогою відмінити рішення Уповноваженої особи щодо дискваліфікації Учасника закупівлі ТОВ "ЮГСТАЛЬ".
Таким чином, Уповноважена особа вирішила відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами розгляду питань порядку денного ВИРІШЕНО:
1. Відмовити у задовільнені Вимоги учасника по Закупівлі.
2. Оприлюднити відповідь на Вимогу (протокольне рішення) в електронній системі закупівель відповідно до статті 24 Закону.
Шановний Замовнику
В наслідок нашої безпідставної дискваліфікації, вимушені звернути Вашу увагу на наступні положення Закону, а також вимоги тендерної документації. Так у відповідності до ч. 5 ст. 22 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Водночас, п. 1 розділу 3 тендерна документація встановлена таж сама умова: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
В данному випадку у закупівлі UA-2021-08-12-009877-a Тендерна пропозиція учасника подана у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». За цих умов, прийняте Вами рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЮГСТАЛЬ» протирічить вимогам Закону та умовам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати прийняте вами рішення та прийняте нове, яким допустити ТОВ «ЮГСТАЛЬ» до аукціону. В іншому випадку вимушені будемо захищати свої порушені права у визначений Законом спосіб
Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі та повідомляє:
Пропозицію Учасника ТОВ "ЮГСТАЛЬ" було дискваліфіковано згідно протоколу №135 від 15.09.2021 уповноваженої особи на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимогам Тендерної документації (розділ III част.1)
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) у форматі PDF.
Учасником надано документи у форматі Microsoft Word 97-2003 (.doc):
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ (додаток 1 ТД);
2. Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів (додаток 2 табл.2 п.1 пп.1.1 ТД);
3. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше) (додаток 2 табл.2 п.2 пп.2.1.2 ТД);
4. Згода з умовами проекту договору, викладеному в Додатку 3 до тендерної документації, підписана уповноваженою особою Учасника і скріплена печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з печаткою) Учасника за формою згідно Додатку 4 до тендерної документації (додаток 2 табл.2 п.7 ТД);
5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка складається з:
- Технічної специфікації , яка повинна відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додаток 2 табл.2 п.8 пп.8.1.1 ТД);
- Згоди з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у додатку 5 до тендерної документації, викладеної у довільній формі. (додаток 2 табл.2 п.8 пп.8.1.2 ТД);
6. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. (додаток 2 табл.2 п.9 ТД);
7. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» (додаток 2 табл.3 ТД).
Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника, пропозиція якого відхилена, звертатися виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не звертатися з вимогою відмінити рішення Уповноваженої особи щодо дискваліфікації Учасника закупівлі ТОВ "ЮГСТАЛЬ".
Таким чином, Уповноважена особа вирішила відмовити у задоволенні вимоги звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами розгляду питань порядку денного ВИРІШЕНО:
1. Відмовити у задовільнені Вимоги учасника по Закупівлі.
2. Оприлюднити відповідь на Вимогу (протокольне рішення) в електронній системі закупівель відповідно до статті 24 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-12-009877-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 20 вересня 2021 17:24
Дата подання: 20 вересня 2021 17:24
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2021 11:53
рішення від 22.09.2021№21515.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 11:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2021№22423.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2021 17:59
рішення від 01.10.2021№22423.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Отримавши інформацію про резолютивну частину рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ "Югсталь".
01.10.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №22423-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Югсталь" від 20 вересня 2021 № UA2021-08-12-009877-a.c4, Колегія постановила зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Югсталь" за процедурою закупівлі - "Сталь листова гарячекатана, код 14620000-3 за ДК 021:2015 "Сплави", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08- 12-009877-a.
Уповноважена особа вирішила виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка зобов’язала СКАСУВАТИ рішення уповноваженої особи від 15.09.2021р. Протокол №135 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Югсталь".
Уповноважена особа вирішила:
На підставі розгляду тендерної пропозицій Учасника процедури закупівлі № (ID) UA-2021-08-12-009877-a, Сталь листова гарячекатана, код 14620000-3 за ДК 021:2015 «Сплави» Hot-rolled steel sheet, code 14620000-3 for DK 021: 2015 "Alloys".
Допустити до оцінки (аукціону) тендерних пропозиції:
- ТОВ "ЮГСТАЛЬ".
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2021 15:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 жовтня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЮЗ і К" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЮЗ і К" |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
3 654 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
4 283 433,00
UAH з ПДВ
|
3 654 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЮЗ і К" #31023473 |
Переможець |
3 654 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:36
|
ДУ №1 до 52.21-280.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 17:37
|
52.21-280.pdf | укладений |
08 листопада 2021 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 52.21-280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |