Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Пробірка для забору капілярної крові з капіляром (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК024:2019 – 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA, Пробірка для забору капілярної крові); Пробірка вакуумна для збору крові з активатором згортання стерильна (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD); Пробірка вакуумна для збору крові стерильна (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 – 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з K2ЕДТА, IVD, Пробірка вакуумна для збору крові); Мікропробірка (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 –46237 Нестерильна пробірка); Скребок клітинний (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні») (код НК 024:2019 –61530 -Голка для аспірації цитологічних зразків); Пакет для стерилізації самоклеючий (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки») (код НК 024:2019 13735 – Разове опаковання для стерилізації); Пакет для парової стерилізації самоклеючий комбінований (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки») (код НК 024:2019 13735 – Разове опаковання для стерилізації); Стрічка для заклеювання при паровій стерилізації з індикатором (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33198000-4 Лікарняні паперові вироби) (код НК024:2019 - 35362-Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації))
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2021-08-12-009184-a ● f871ed88f3024934858ad09d372497cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Дунаєвська Лариса Василівна +380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 11:27 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3281 уп
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Пробірка для забору капілярної крові з капіляром (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК024:2019 – 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA, Пробірка для забору капілярної крові); Пробірка вакуумна для збору крові з активатором згортання стерильна (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD); Пробірка вакуумна для збору крові стерильна (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 – 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з K2ЕДТА, IVD, Пробірка вакуумна для збору крові); Мікропробірка (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 –46237 Нестерильна пробірка); Скребок клітинний (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні») (код НК 024:2019 –61530 -Голка для аспірації цитологічних зразків); Пакет для стерилізації самоклеючий (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки») (код НК 024:2019 13735 – Разове опаковання для стерилізації); Пакет для парової стерилізації самоклеючий комбінований (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки») (код НК 024:2019 13735 – Разове опаковання для стерилізації); Стрічка для заклеювання при паровій стерилізації з індикатором (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33198000-4 Лікарняні паперові вироби) (код НК024:2019 - 35362-Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації)).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, проспект Червоної калини, 68, м. Львів, проспект Червоної калини, 68, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 23:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 23:51 |
2-ТД-Пробірки.doc |
12 серпня 2021 23:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2021 23:51 |
2-ТД-Пробірки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 12 серпня 2021 16:24
Дата відповіді: 12 серпня 2021 23:56
Просимо додати тендерну документацію. Дякую.
Відповідь: Шановний учаснику. Документація опублікована
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-12-009184-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 16 серпня 2021 11:23
Вимога на умови закупівлі
12.08.2021 року Замовник оголосив закупівлю: “ Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Пробірка для забору капілярної крові з капіляром (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК024:2019 – 58143 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA, Пробірка для забору капілярної крові); Пробірка вакуумна для збору крові з активатором згортання стерильна (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD); Пробірка вакуумна для збору крові стерильна (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 – 43865 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з K2ЕДТА, IVD, Пробірка вакуумна для збору крові); Мікропробірка (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33192500-7 – «Пробірки») (код НК 024:2019 –46237 Нестерильна пробірка); Скребок клітинний (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні») (код НК 024:2019 –61530 -Голка для аспірації цитологічних зразків); Пакет для стерилізації самоклеючий (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки») (код НК 024:2019 13735 – Разове опаковання для стерилізації); Пакет для парової стерилізації самоклеючий комбінований (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки») (код НК 024:2019 13735 – Разове опаковання для стерилізації); Стрічка для заклеювання при паровій стерилізації з індикатором (детальний код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33198000-4 Лікарняні паперові вироби) (код НК024:2019 - 35362-Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації))” (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 4 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку РІЗНІ медичні вироби за кодом з сукупними вимогами до них (позиція №4 “Мікропробірка,тип Еппендорф 7 мл”, позиція № 5 “Скребок клітинний 25 см”, позиція №6 “Пакет для стерилізації самоклеючий 90ммх260мм”, позиція №7 “Пакети для парової стерилізації самоклеючі, комбіновані, пласкі розмір 135ммх280мм», позиція №8 “Стрічка для заклеювання при паровій стерилізації з індикатором 25ммx50м”), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій та РАЗОМ з ІНШИМИ позиціями №1-3 (пробірки), ОДРАЗУ за всіма позиціями НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиція №4-8 саме з такими сукупними вимогами до них), які НІХТО З ВИРОБНИКІВ НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ разом з іншими позиціями №1-3 (пробірки), є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як є виробниками лише пробірок, однак не є виробниками медвиробів №4-8, враховуючи саме такі СУКУПНІ вимоги до даних позицій, та, як наслідок, не мають можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Як вже було зазначено, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість приймати участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-8. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ ! Є виробники лише пробірок (№1-3), а є виробники пакетів, стрічок, скребків, мікропробірок Еппендорф (№4-8).
Таким чином, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише пробірки саме за позиціями №1-3 (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь, виробник “EximCargoTrade” Україна тощо), однак окрім позицій №4-8 (оскільки наведені компанії НЕ є виробниками пакетів, стрічок, скребків, мікропробірок Еппендорф (НЕ можуть їх запропонувати). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з пробірками (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №4-8 саме з такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 4) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ: внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
Позиції №4 - 8 виокремити в окремий лот.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно у Додатку 4 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку РІЗНІ медичні вироби за кодом з сукупними вимогами до них (позиція №4 “Мікропробірка,тип Еппендорф 7 мл”, позиція № 5 “Скребок клітинний 25 см”, позиція №6 “Пакет для стерилізації самоклеючий 90ммх260мм”, позиція №7 “Пакети для парової стерилізації самоклеючі, комбіновані, пласкі розмір 135ммх280мм», позиція №8 “Стрічка для заклеювання при паровій стерилізації з індикатором 25ммx50м”), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даних позицій та РАЗОМ з ІНШИМИ позиціями №1-3 (пробірки), ОДРАЗУ за всіма позиціями НЕ може запропонувати ЖОДЕН виробник - ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ (оскільки предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиція №4-8 саме з такими сукупними вимогами до них), які НІХТО З ВИРОБНИКІВ НЕ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ разом з іншими позиціями №1-3 (пробірки), є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як є виробниками лише пробірок, однак не є виробниками медвиробів №4-8, враховуючи саме такі СУКУПНІ вимоги до даних позицій, та, як наслідок, не мають можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним.
Як вже було зазначено, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-8, з огляду на те, що предмет закупівлі у ЦІЛОМУ, без поділу на лоти. А тому фактично має можливість приймати участь лише той виробник, який запропонує ОДРАЗУ медвироби за ВСІМА позиціями №1-8. Однак, на ринку медвиробів такі виробники ВІДСУТНІ ! Є виробники лише пробірок (№1-3), а є виробники пакетів, стрічок, скребків, мікропробірок Еппендорф (№4-8).
Таким чином, на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати лише пробірки саме за позиціями №1-3 (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь, виробник “EximCargoTrade” Україна тощо), однак окрім позицій №4-8 (оскільки наведені компанії НЕ є виробниками пакетів, стрічок, скребків, мікропробірок Еппендорф (НЕ можуть їх запропонувати). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі разом з пробірками (№1-3) інших медичних виробів за позиціями №4-8 саме з такими СУКУПНИМИ вимогами (які ніхто з виробників не може запропонувати) потенційний учасник фактично позбавлений можливості на участь у даній закупівлі.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 4) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ: внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб:
Позиції №4 - 8 виокремити в окремий лот.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2021 15:19
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до п. 5 тендерної документації в процедурі закупівлі можуть приймати участь учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Крім того змістом Додатка 4 до тендерної документації передбачено надання учасниками оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Таким чином Замовником не встановлені вимоги щодо участі в процедурі закупівлі виключно виробниками продукції, як зазначено у вашій вимозі як основну аргументацію щодо встановлення дискримінаційних вимог. Тендерною документацією не встановлено заборону на прийняття участі в закупівлі розповсюджувачами продукції (представники, дистриб’ютори, дилери тощо), що мають змогу пропонувати весь перелік продукції згідно предмету закупівлі. Навпаки, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен так формувати вимог до закупівлі, щоб всі позиції в сукупності були зареєстровані у того чи іншого виробника. Адже в тендерних закупівлях приймають участь всі посередники ринку, представники, дистриб’ютори, дилери, надавачі послуг тощо. Така вимога навпаки обмежила б коло потенційних учасників ринку, та звузила б коло учасників до того чи іншого виробника.
Крім того, враховуючи невелику кількість продукції за позиціями Додатку 4 (Технічна специфікація) Замовник не вважає необхідним виокремлювати вироби за позиціями 4-8 через можливу відсутність достатньої кількості пропозицій для проведення закупівлі, в тому числі через малий бюджет. Також наголошуємо, що існує нагальна необхідність закупити вироби згідно позицій 4-8 для забезпечення діяльності поліклініки під час проведення лабораторних досліджень.
На підставі викладеного, з урахуванням положень закону, Замовником не задоволені ваші вимоги.
Розглянувши вашу вимогу, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до п. 5 тендерної документації в процедурі закупівлі можуть приймати участь учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Крім того змістом Додатка 4 до тендерної документації передбачено надання учасниками оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Таким чином Замовником не встановлені вимоги щодо участі в процедурі закупівлі виключно виробниками продукції, як зазначено у вашій вимозі як основну аргументацію щодо встановлення дискримінаційних вимог. Тендерною документацією не встановлено заборону на прийняття участі в закупівлі розповсюджувачами продукції (представники, дистриб’ютори, дилери тощо), що мають змогу пропонувати весь перелік продукції згідно предмету закупівлі. Навпаки, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен так формувати вимог до закупівлі, щоб всі позиції в сукупності були зареєстровані у того чи іншого виробника. Адже в тендерних закупівлях приймають участь всі посередники ринку, представники, дистриб’ютори, дилери, надавачі послуг тощо. Така вимога навпаки обмежила б коло потенційних учасників ринку, та звузила б коло учасників до того чи іншого виробника.
Крім того, враховуючи невелику кількість продукції за позиціями Додатку 4 (Технічна специфікація) Замовник не вважає необхідним виокремлювати вироби за позиціями 4-8 через можливу відсутність достатньої кількості пропозицій для проведення закупівлі, в тому числі через малий бюджет. Також наголошуємо, що існує нагальна необхідність закупити вироби згідно позицій 4-8 для забезпечення діяльності поліклініки під час проведення лабораторних досліджень.
На підставі викладеного, з урахуванням положень закону, Замовником не задоволені ваші вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" |
665 844,15
UAH з ПДВ
|
649 999,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кісіль Андрій Васильович |
678 232,25
UAH з ПДВ
|
678 232,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" #32126702 |
Переможець |
649 999,75
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2021 19:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2021 19:44
|
дод уг.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2021 19:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 21:53
|
Ду 1 до дог 112 206 від 20_09_21.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 14:43
|
Договір | укладений |
20 вересня 2021 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони договору погодили зменшити суму договору на 14.00 грн. Загальна вартість договору - 649985.75 грн. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 112/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони договору погодили зменшити суму договору на 1926.00 грн. Загальна вартість договору - 648059.75 грн. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 112/206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |